Elizabeth Deckers

Slecht. Levering kwam veel later dan beloofd.

Geachte klant,
Wat vervelend dat u een slechte levering heeft ervaren omdat het pakket iets langer onderweg is geweest dan u gewend bent van ons.
Helaas hebben wij dit niet altijd onder...
Geachte klant,
Helaas hebben wij dit niet altijd onder controle omdat dit wordt overgedragen aan PostNL.
Volgens onze gegevens heeft de levering binnen 2 werkdagen plaatsgevonden.
Normaliter is dit inderdaad 1 werkdag. Echter kan het soms wel wat drukker zijn en doet een pakket er iets langer over.
Onze excuses voor deze vertraging. Hopelijk heeft u er niet heel veel last van gehad.

A Abhelakh

Waardeloos! Aankoop teruggedraaid.

Geachte klant,
Wij hebben u een uitgebreide mail gestuurd met daarin de uitleg waarom een losse nieuwe type cartridge als alternatief voor de originele HP niet samen gebruikt kan worden met originele versie. Daarom is de aankoop gecrediteerd.
Indien er meer niet duidelijk is kunt u altijd contact opnemen met ons voor verdere uitleg.

Alex

Concurrerende prijzen en snelle verzending

Rolf Mastebroek

Helemaal TOP

lei Geurts

Ik had een nieuwe toner nodig en jullie hadden de beste keuze voor weinig geld

Inger Jautze

De inkt patronen zijn al bijna bij de uiterste houdbaarheid. Aangezien wij niet zoveel printen is dit vervelend. Wij hebben gebeld hierover maar de dame vond het niet nodig nieuwe patronen te sturen.

Geachte heer/mevrouw Jautze,
Nieuwe cartridges sturen is inderdaad niet nodig omdat deze cartridges niet 'oud' zijn.
De doosjes zijn nog van een oudere batch (wellicht per ongeluk...
Geachte heer/mevrouw Jautze,
De doosjes zijn nog van een oudere batch (wellicht per ongeluk hergebruikt) en hebben niet de juiste stickers.
U kunt er altijd vanuit gaan dat bij ons de voorraad doorloopt en u dus geen producten ontvangt die ouder zijn dan 3 maanden sinds productie.
In uw geval zijn het cartridges die heel goed doorlopen en er dus ook geen hele oude versies in ons magazijn zullen liggen.

bas van keken

Zeer goed snel en goedkoop