André

Toners besteld voor hp LaserJet 100 color MFP M175nw via de website

J.M. Avis

Goed. Echter de tonerdoos nog niet uitgepakt, want gekocht als reserve. Dus geen uitspraak over de toner

Elizabeth Deckers

Slecht. Levering kwam veel later dan beloofd.

Reactie Toner-express.nl:

Geachte klant,
Wat vervelend dat u een slechte levering heeft ervaren omdat het pakket iets langer onderweg is geweest dan u gewend bent van ons.
Helaas hebben wij dit niet altijd onder...
Geachte klant,
Helaas hebben wij dit niet altijd onder controle omdat dit wordt overgedragen aan PostNL.
Volgens onze gegevens heeft de levering binnen 2 werkdagen plaatsgevonden.
Normaliter is dit inderdaad 1 werkdag. Echter kan het soms wel wat drukker zijn en doet een pakket er iets langer over.
Onze excuses voor deze vertraging. Hopelijk heeft u er niet heel veel last van gehad.
Team Totaalinkt

A Abhelakh

Waardeloos! Aankoop teruggedraaid.

Reactie Toner-express.nl:

Geachte klant,
Wij hebben u een uitgebreide mail gestuurd met daarin de uitleg waarom een losse nieuwe type cartridge als alternatief voor de originele HP niet samen gebruikt kan worden met originele versie. Daarom is de aankoop gecrediteerd.
Indien er meer niet duidelijk is kunt u altijd contact opnemen met ons voor verdere uitleg.
Team Totaalinkt

Alex

Concurrerende prijzen en snelle verzending

Rolf Mastebroek

Helemaal TOP

lei Geurts

Ik had een nieuwe toner nodig en jullie hadden de beste keuze voor weinig geld