Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Anita

Ik ben super tevreden met de resultaten die je kunt behalen met de shakes en de fijne begeleiding.

ellen

Prima en goede begeleiding

Sanne

De eerste dagen moest ik erg wennen aan de smaak, best zoet. Nu voeg ik wat meer water bij, zo is het minder zoet. Ik los de poeder 1x op in almhof Griekse yoghurt, ook dan voeg ik wat water... De eerste dagen moest ik erg wennen aan de smaak, best zoet. Nu voeg ik wat meer water bij, zo is het minder zoet. Ik los de poeder 1x op in almhof Griekse yoghurt, ook dan voeg ik wat water bij...heerlijk! De middag los ik de poeder op in water. Ik gebruik ook de chroom tabletten.
Tussendoor eet ik komkommer en af en toe een boillion, avond eet ik vaak een granny appel.
Toch al zo'n 5,5 kg afgevallen vanaf eind november, met de feestdagen heb ik wel wat 'gesnoept'

CS

Werkt echt, ook in de overgang!!

Ives Van Rompaey

Lekker , simpel en snel:)

Mandy Engelshoven

Het pakket was binnen een week in huis ondanks de drukte rondom de feestdagen. Alles was goed beschreven en duidelijk. De shakes zitten in zakjes en zijn los verpakt zodat ik ze eenvoudig mee kan... Het pakket was binnen een week in huis ondanks de drukte rondom de feestdagen. Alles was goed beschreven en duidelijk. De shakes zitten in zakjes en zijn los verpakt zodat ik ze eenvoudig mee kan nemen naar mijn werk in het ziekenhuis. de shakebeker is degelijk en daarnaast heb ik nog een aantal supplementen waaronder aminozuur waarvan ik vanuit mijn werk weet dat het helpt bij het afvallen. De shakes heb ik hier op mijn werk op het lab laten analyseren. De genoemde ingrediënten zoals de vele vezels, eiwitten en vitaminen zijn inderdaad aanwezig. Ik ben nu een week bezig en het gaat super. Ik ben al meer afgevallen dan ik had durven dromen. ik heb geen honger en ondanks mijn drukke baan voel ik mij super. Ik werk ook nachtdiensten en gebruik dan een shake en na 4 uur een timfit reep. Het pakket is goed voor een maand en ik denk dat ik mijn streefgewicht wel ga halen. Het receptenboek dat gratis bij het pakket zit gebruik ik niet omdat mijn dochter meestal kookt. Wel gebruik ik de tips die erin staan en heb ik al twee keer contact gehad met mijn coach. Dit werkt via chat, email maar ik heb ook een keer gebeld vanaf mijn werk. Al met al ben ik enorm tevreden.

Trudy

Totaal 8.2 kilo zonder honger

Anne-Marie

Timfit shakes zijn heerlijk en de maaltijdrepen zijn echt verrukkelijk!

Bertels

Ik maak gebruik van de Fatsecret app, heel jammer dat de producten niet gescand kunnen worden. De smaak van de shakes is prima. Afslanken lukt maar heel weinig. Maar dan mij ik vooral naar mijzelf... Ik maak gebruik van de Fatsecret app, heel jammer dat de producten niet gescand kunnen worden. De smaak van de shakes is prima. Afslanken lukt maar heel weinig. Maar dan mij ik vooral naar mijzelf hoor?

Merlijn

Tot nog toe goed vol te houden