1971 beoordelingen

1971 Reviews

John uit Spijkenisse

Heb al meerdere producten besteld en heb altijd een goede service mogen ontvangen!

Ruim assortiment, snelle levering, goede service en altijd bereid om adviezen te geven.

Tom

Fijn dat er een online mogelijkheid is om deze kwaliteitsproducten aan te schaffen.

Goede kwaliteit en snelle levering

George

Vooral zo doorgaan

Goed assortiment
Regelmatige bericht, maar niet teveel.
Goede klantenservice

Kroeze

M.Steensma

Beschrijving van het product komt overeen.

Miranda Huijsmans

Netjes producten omgewisseld, via goed contact

Richard

Nee

Doorlopend op de hoogte gehouden van status en snelle verzending.

Groot

Vrij prijzig

Het is ideaal ,draagt goed ,ben vanplan om er meer van te kopen

Ronald de Boeff

Krijg met regelmaat een mailtje over zgn aanbiedingen, maar zie dan merendeel kleine maatjes staan, weinig in L en of XL .. En vaak alleen maar zwart, of andere kleur behalve wit. Ik zou dat graag... Krijg met regelmaat een mailtje over zgn aanbiedingen, maar zie dan merendeel kleine maatjes staan, weinig in L en of XL .. En vaak alleen maar zwart, of andere kleur behalve wit. Ik zou dat graag veranderd zien...

Snelle duidelijke reactie bij evt vragen van mijn kant, en geweldige service, Ruilen ook geen probleem. En kreeg een berichtje toen het artikel dat ik graag wilde hebben , weer op voorraad was. WAAR... Snelle duidelijke reactie bij evt vragen van mijn kant, en geweldige service, Ruilen ook geen probleem. En kreeg een berichtje toen het artikel dat ik graag wilde hebben , weer op voorraad was. WAAR vind je zulke service. Kwaliteit is zoals beschreven en beloofd is.