Ronald

Fijn bedrijf! Er wordt duidelijk uitleg gegeven, veel herhaling zodat de informatie blijft hangen en er worden tips meegegeven om nog extra te oefenen voor het examen. Ook wordt er een proefexamen... Fijn bedrijf! Er wordt duidelijk uitleg gegeven, veel herhaling zodat de informatie blijft hangen en er worden tips meegegeven om nog extra te oefenen voor het examen. Ook wordt er een proefexamen gegeven aan het einde waardoor je goed kunt zien of de informatie is blijven hangen.

nick

Door deze theoriecursus is het mij gelukt om in 1 keer te slagen, Hele rustige en duidelijke uitleg .
heel erg bedankt, amar

Nick schaap

Is zeker de moeite waard.

Aron Bak

Na de Theoriedag in een keer geslaagd!

Rubi Bosman

Super vet :-) echt een aanrader. Alles word tot aan de puntjes uitgelegd. (Theorie boeken zijn niet te vergelijken) Mega tevreden!! Thumbs up!

Kick

Goede ervaring duidelijke uitleg

Kyara

Ik vind het een goed bedrijf omdat ze goed met je communiceren, de tijd en aandacht voor je nemen. Amar heeft mij de cursus gegeven en is ook mijn rij instructeur en ik zou hem aanbevelen omdat hij... Ik vind het een goed bedrijf omdat ze goed met je communiceren, de tijd en aandacht voor je nemen. Amar heeft mij de cursus gegeven en is ook mijn rij instructeur en ik zou hem aanbevelen omdat hij rustig en ontspannen reageert. Theorie cursus was handig en je leert het goed.

Sammy

Bij de theoriedagcursus leer je de goudenregel over het verkeer! 1x keer gevolgd en 1x geslaagd! 🥳🎉Top docent Amar👌👍🤗