Neseren

Duidelijke uitleg en begeleiding

Melissa

Afgelopen zaterdag heb ik een cursus voor mijn autotheorie gevolgd bij Amar.
Afgelopen zaterdag heb ik een cursus voor mijn autotheorie gevolgd bij Amar.
De cursus zit erg goed in elkaar. Je begint met de theorie/stof en op het einde van de dag ga je oefenen met vragen die je op je examen kan krijgen.
Je merkt dat Amar er voor wil zorgen dat iedereen slaagt en geeft iedereen dan ook de kans om goed te oefenen met de stof.
Bij deze cursus leer je niet alleen trukjes om je examen te halen, maar ook het waarom erachter. Dit is top!
Amar is een vriendelijke man en heeft alles goed geregeld. Je kan thee, koffie, verse croissantjes en genoeg snoepjes pakken!
Zeker een aanrader! Zeker omdat ik mede door deze cursus ben geslaagd voor mijn theorie in 1 keer!

Aimy

Goeie cursus, Amar nam voor iedereen de tijd. Heb veel gehad aan alle tips, vooral de Ja Nee regel. Ben in 1x keer geslaagd voor mijn theorieexamen auto.

Stan

Goeie cursus, veel geleerd.

Merel

Vriendelijk, tijd voor vragen stellen

Aryan

Duidelijke uitleg, goede cursus, zeker aan te raden

Ashley jansma

Goede uitleg, veel geduld.

Nouri

Zeer interessant, heel praktisch en helpt zeker om jezelf goed te kunnen voorbereiden voor je theorie examen.

Job

Zeer goed! Duidelijke uitleg neemt de tijd en betrekt de deelnemers. Gegeven door Amar