Kwaliteit product

Kelly Erckens

Frame werd niet beveiligd genoeg ingepakt, verpakking buitenkant was niet beschadigd maar frame zelf had verschillende kleine deukjes. Frame zelf was wel mooi.

mooie afwerking

Reactie The Frame Company:

Bedankt voor de feedback Kelly! We nemen het mee zodat het in de toekomst vermeden zal worden. Mocht het tot op heden nog een probleem vormen helpen we graag om dit op te lossen. Groeten Jelle - The... Bedankt voor de feedback Kelly! We nemen het mee zodat het in de toekomst vermeden zal worden. Mocht het tot op heden nog een probleem vormen helpen we graag om dit op te lossen. Groeten Jelle - The Frame Company

Kervyn Jamaigne

Kader was makkelijk om te bestellen via de website met een paar kliks. Een paar keer gebeld, altijd bereikbaar en beschikbaar, zelfs tijdens weekend. Kader was op maat, maar verpakking niet, veel te... Kader was makkelijk om te bestellen via de website met een paar kliks. Een paar keer gebeld, altijd bereikbaar en beschikbaar, zelfs tijdens weekend. Kader was op maat, maar verpakking niet, veel te groot voor zo een kader. Kon beter.

makkelijk te bestellen, snelheid, reactiviteit, mooi verpakking, mooi product, kwaliteit.

Beste Kervyn,
Beste Kervyn,
Bedankt voor het berichtje! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons product en service! :) En bedankt voor de feedback. Wat de verpakking betreft hebben we 7 verschillende maten van dozen, echter moeten we bij buitenmaten soms een grotere doos nemen. Dit helpt ook bij de bescherming van onze fragile en breekbare producten. We doen ons best dit steeds te optimaliseren met nieuwe formaten. Fijne dag nog en hopelijk tot snel! Groetjes Henri - The Frame Company

An Leveugle

Aanrader !

Heel vriendelijk, duidelijke uitleg, hout van de kader is van topkwaliteit en de afwerking is perfect.

nick de meersman

Kader besteld voor poster, week tijd geleverd. Goed verpakt, perfecte staat.

Goed ingepakt, vlotte communicatie

Stieven De Geest

Zeer goede ervaring, makkelijk om bestelling te plaatsen en levering zoals beloofd. Goede kwaliteit van het product.

Configurator frames, levering, verpakking, kwaliteit product.

Reactie The Frame Company:

Bedankt voor de review Stieven! Fijn om te horen dat je zo een goede ervaring gehad hebt. Hopelijk volgen er nog meer. ;) Groeten Jelle - The Frame Company

Philippe Tilkin

Top ervaring. Kader op maat bestel en top geleverd op tijd

kwaliteit

Reactie The Frame Company:

Bedankt voor je review Philippe! Fijn om te lezen dat je er een goede ervaring aan overhield. :) Groetjes Jelle - The Frame Company

Gie Van Roosbroeck

Snelle levering. Rond het plexiglas zaten twee beschermfolies. Zowel plexiglas als kaderwerk zijn van goede kwaliteit.

Prima service.

Reactie The Frame Company:

Bedankt voor de mooie review Gie! :) Fijne dag en hopelijk tot snel. Groetjes Jelle - TFC

Louis Cocquyt

Ik bestelde een kader op maat. Ben hier zeer tevreden over.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Jean-Marie NICOLAS

Excellent!

high quality; fast delivery; nice packaging; nice communication

thomas Rossi

J'ai acheté un tableau de 30cmX30cmX20mm. Je regarde un cadre qui me plait mais je vois que le profondeur n'est que de 12mm. Je
téléphone à la société pour savoir si cela va fonctionner. Le...
téléphone à la société pour savoir si cela va fonctionner. Le monsier me réond que oui. au final, le tableau déborde de 8 mm par derrière. donc, je peux jeter le cadre qui n'est pas adapté. Pourtant uncardre huiles sur toile la norme est de 20mm en épaisseur.
Une arnaque, une de plus.

non pas vraiment