Kwaliteit product

Ivo Bormans

Het materiaal (profiel 1058) is van topkwaliteit, idem de afwerking en levering … 10 op 10! Zijn prijs zeker waard.

Het sterkste punt is dat er geen negatief punt te bespeuren valt en ben blij dat er ook goede Vlaamse bedrijven zijn die via Internet en een mooie website werken. Proficiat!

Reactie The Frame Company:

Bedankt voor de mooie woorden Ivo! Dit geeft ons nog meer motivatie om er elke dag voor te gaan. Hopelijk tot snel! Groeten

Heleen Dewanckele

Ik bestelde voor de eerste maal een kader online

Leek mij een lokaal bedrijf, geen keten, vind ik al een voordeel. Er liep iets fout bij de bestelpagina, ik contacteerde de helpdesk en kreeg heel snel antwoord, het artikel dat ik bestelde was... Leek mij een lokaal bedrijf, geen keten, vind ik al een voordeel. Er liep iets fout bij de bestelpagina, ik contacteerde de helpdesk en kreeg heel snel antwoord, het artikel dat ik bestelde was niet op voorraad en ik kreeg telefoon met advies over een vervangartikel. Allemaal heel klantvriendelijk.

Marina Voortman

6 inlijstingen besteld

Eenvoudig. snelheid geleverd maar te duur

peter verhamme

Snel en gemakkelijk besteld op maat... en snel geleverd

Goeie prijs kwaliteit

Jan Vermeerbergen

Beetje verwarrende uitleg op het internet !

Werd telefonisch verwittigd van te late levering .Zeer persoonlijke service !

Reactie The Frame Company:

Beste Jan, bedankt voor jouw review en feedback. We nemen dit zeker mee naar onze volgende update! Fijne dag nog en hopelijk tot snel. Groetjes Henri

Alain

Heel tevreden mooi afgewerkt en super verpakt

Grote keuze + maatwerk , snelle verzending en heel goed verpakt

Jean-Marie NICOLAS

High quality framing at a lower cost when compared to my local frameshop. I am a returning customer.

Quality, fast delivery, webpage friendly to use, incredible packaging

Reactie The Frame Company:

Thanks for the review Jean-Marie! Hope to see you soon. Greetings Jelle - The Frame Company

Esmeralda Stiers

Kaders op maat

Snelle levering, goede prijs

Gino Baert

Makkelijke website, de maten ingeven en stap voor stap volgt een mooi afgewerkt product.

Perfecte maatvoering en tijdige levering.

DIETER SWINNEN

Klantvriendelijk

Uitstekend informatie over het product