Vakinhoudelijke kennis van de trainer(s)
Studiematerialen
8.2/10
Toepasbaar in de praktijk
Het contact met medewerkers van The Lime Tree
Interactie van de trainer(s) met de cursisten

Ria Stienen

Geeft inzicht in mediation als middel om partijen te helpen het gesprek te voeren.

Renaldo

Veel zelfinzicht opgedaan.

Mediation op de werkvloer (module 1)

De basiscursus legt een basis, om daarna verder op door te kunnen bouwen. Maar ook zonder verder doorbouwen kun je er al veel mee. Heel waardevol!

Mediation op de werkvloer (module 1)

Ik heb nog nooit zo'n goede ervaring gehad: theorie en praktijk sloten naadloos op elkaar aan onder de deskundige en prettige leiding van Steve.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Een mooie intensieve leerreis, waarbij je kennis maakt ne oefent met mediation methodieken.

Karin

Interactief samenbrengen van vaardigheden en competenties. Meters maken in een veilige omgeving.

Melissa

Een cadeautje voor je zelf! Een enorme verrijking met mooie inzichten waar ik mijn hele leven de vruchten van zal plukken. Zakelijk maar ook zeker prive in alle contacten. Dank!

Claudia Jansen

Zeer positief en leerervaring rijker. Goede aanvulling in mijn dagelijkse werk als HR manager en in mijn toekomst (mogelijk) als mediator.

Marcel Companjen

Heel leuk, inspirerend, leerzaam. Erg waardevol voor mijn werk. Ook zinvol in de reflectie naar mijzelf en de ander.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Interessant, intensief, goede afwisseling theorie en praktijk, veel mooie gesprekken en uitwisseling ervaringen medecursisten, leuk.