Vakinhoudelijke kennis van de trainer(s)
Studiematerialen
8.2/10
Toepasbaar in de praktijk
Het contact met medewerkers van The Lime Tree
Interactie van de trainer(s) met de cursisten

Esther Alblas

Een hands on opleiding die me in een hoog tempo leerde de goede vragen te stellen.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Waardevolle lessen voor op het werk maar ook privé. Goede contacten, inspirerende docent.

Martha

Mooie complete opleiding, goede afwisseling theorie en praktijk. Nadruk op veel oefenen. Dat is zeer waardevol.

Annemarie

Vanuit mijn werk kom ik regelmatig in aanraking met conflicten. Vanuit de 6 daagse heb ik veel handvaten & nieuwe inzichten gekregen hoe hiermee om te gaan.

Marjolein Fontein-van Lonkhuijzen

Positief, veel diepgaander dan ik vooraf had gedacht. Door de afwisseling van oefeningen, feedback leer je heel veel.

Alex

Inspirerend & leerzaam. Ik heb 6 dagen volledig 'aan' gestaan. Goede mix tussen oefenen, filmpjes + theorie.

Mediation op de werkvloer (module 1)

De tijd is voorbij gevlogen, ik kijk met plezier terug op de opleiding.

K. Collin

Zeer gedegen theoretische opbouw, veel praktische oefeningen, grote fijne afwisseling. Verschillende niveaus en mijn eigen groei doorgemaakt. Superfijne en zeer ervaren en gepassioneerde trainer... Zeer gedegen theoretische opbouw, veel praktische oefeningen, grote fijne afwisseling. Verschillende niveaus en mijn eigen groei doorgemaakt. Superfijne en zeer ervaren en gepassioneerde trainer Jan. DANK.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Je leert over jezelf en over de ander. Hoe ga ik om met conflicten als mens en als mediator. Veel verdieping in communicatie. Tijdens training veel gelegenheid to reflectie.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Fijne opleidingsdagen. Veel geoefend. Huiswerk is intensief.