Joke van der Steen

Verrukkelijke brownies die je graag aan iedereen wil laten proeven

Corry Penninx-Daamen

Was een heerlijke verrassing, naar we hebben gehoord.

Tribe28

Browniebox is perfect! Begin elke maand verwerk ik alle boxen die ik wil versturen dmv de browniekalender. Werkt perfect, overzichtelijk. Makkelijk aan te passen en als er problemen zijn kan je... Browniebox is perfect! Begin elke maand verwerk ik alle boxen die ik wil versturen dmv de browniekalender. Werkt perfect, overzichtelijk. Makkelijk aan te passen en als er problemen zijn kan je gemakkelijk contact met ze leggen. Ook zijn de brownies zelf erg lekker.

Femke Miedema

Fantastisch! Eerst dacht ik beetje klein hapje maar ze zijn best machtig en het hoeft ook eigenlijk helemaal niet veel te zijn als het maar lekker is. Dat zijn de vegan brownies zeker weten! Ik nam... Fantastisch! Eerst dacht ik beetje klein hapje maar ze zijn best machtig en het hoeft ook eigenlijk helemaal niet veel te zijn als het maar lekker is. Dat zijn de vegan brownies zeker weten! Ik nam de cinnamon and spice en hazelnoten. Ik denk dat alle smaakjes overheerlijk zijn!

Martine Houthuijs

Helaas PostNL is in gebreke. Ik heb de order woensdag geplaatst, krijg van jullie een bericht dat het donderdagochtend klaar is en dat lukt het postNL het pas om het op dinsdag 7 mei te leveren,... Helaas PostNL is in gebreke. Ik heb de order woensdag geplaatst, krijg van jullie een bericht dat het donderdagochtend klaar is en dat lukt het postNL het pas om het op dinsdag 7 mei te leveren, schande. Helaas is de persoon dan op vakantie……

Reactie The Brownie Box:

Hi Martine,
Bedankt voor je review! Heel vervelend dat de brownies zolang onderweg zijn. :( Wil jij een mail sturen met jouw ordernummer naar klantenservice@thebrowniebox.nl?
Dan kijken we...
Hi Martine,
Dan kijken we graag met je mee.
Liefs,
Milou