Journey Wit

Heerlijke brownies, optijd en netjes bezorgd! Ga hier vaker bestellen als verrassing

Anita Wouda

Alles van The Brownie Box is gewoon heerlijk!

BL Lee

PostNL kwam 3 dagen later

Reactie The Brownie Box:

Hi Bl Lee,
Hi Bl Lee,
Bedankt voor je review! Heel vervelend dat de brownies niet zijn bezorgd op het gewenste moment. 😞Wij werken met verzenddagen, dat is de dag dat wij de pakketjes overhandigen aan PostNL. In 95% van de gevallen wordt het pakketje de volgende dag geleverd, maar in sommige gevallen heeft PostNL vertraging.
Hopelijk vallen de brownies wel in de smaak!
Liefs,
Milou

E Malik

So thankful for The Brownies Box for making super delicious VEGAN brownies for people who have allergies (especially egg allergy)

Natasja Oosten

Heerlijke brownies, elke keer weer. Ik bestel ze meestal voor mezelf ;)

Nieke

Werd erg enthousiast ontvangen! Enige nadeel was dat het anders dan vermeld niet op vrijdag werd geleverd, maar 1 op zaterdag en 1 pas op dinsdag vanwege postnl.

Drieke Boot

De brownie box is een verrukkelijk cadeau om te krijgen. De brownies zijn goddelijk. Groot genoeg om samen te delen en te genieten.
Ik had helaas twee soorten besteld, maar kreeg twee dezelfde...
Ik had helaas twee soorten besteld, maar kreeg twee dezelfde smaken. Dus dat was wel even een domper! Desalniettemin was het heerlijk!
Mijn zus kreeg een week later ook deze verrassing in de bus aangezien ik weet hoeveel ze van chocolade houdt.
♥️

Reactie The Brownie Box:

Hi Drieke,
Hi Drieke,
Bedankt voor je leuke review! 🥰 Wil jij even een mailtje sturen naar milou@thebrowniebox.nl? Ik wil er graag voor zorgen dat je nog kan genieten van de Citroen Blondies!
Liefs,
Milou