Human Resolutions

Heel erg praktisch en veel inspiratie, tips en ideeën gekregen.

Particulier

Heel inspirerend, ik ben dol enthousiast, hoe eenvoudig het kan zijn, tekst naar beelden en iedereen begrijpt het. Ik ga het direct in de praktijk brengen hier heeft iedereen voordeel van. Dit is... Heel inspirerend, ik ben dol enthousiast, hoe eenvoudig het kan zijn, tekst naar beelden en iedereen begrijpt het. Ik ga het direct in de praktijk brengen hier heeft iedereen voordeel van. Dit is ECHT leuk!

DrieS

Erg leuk en inspirerend. Heel veel voorbeelde, zelf doe en leuke, handige tips 👌

Esther

Erg leuke, leerzame training. Met als boodschap: hoe simpeler hoe beter. En dat beeldtaal best universeel is!

Youké

Hele toffe training! Nog nooit zoveel gelachen op de maandagochtend en veel kennis op gedaan. “Hoe simpeler, hoe beter!”

Kirsten Stichting Klasse

Enthousiasme trainer, laag drempelig, smaakt naar MEER!

Esdege-Reigersdaal

Weer een leerzame training van Dagmar mogen krijgen. Ik wordt blij van tekenen en met deze methode wil gaan kijken hoe ik dit kan vormgeven in mijn werk tijdens vergaderingen en in mijn werk als... Weer een leerzame training van Dagmar mogen krijgen. Ik wordt blij van tekenen en met deze methode wil gaan kijken hoe ik dit kan vormgeven in mijn werk tijdens vergaderingen en in mijn werk als coach en docent/trainer. Het voelt als een belangrijk handvat. Oefenen!

Rienaysa

Helder en inspirerend