Quasir

Erg leuke en enerverende dag gehad van inspirerende docent Lotte!
Wat fijn dat ik nu meer mogelijkheden zie om mijzelf op een positieve manier te profileren

Gwen - Civas opleidingen

Wij hebben een fantastische workshop gekregen van Jeannet. Jeannet doet het ontzettend leuk met boordevol energie. Ik zou iedereen deze workshop aanraden.

Dental&Mentalhealthcare

Geweldig enthousiaste trainer die al snel de grote groep mensen meekrijgt, theorie was kort en helder en daarna lekker zelf aan de slag. Helaas maar een uur de tijd maar erg indrukwekkend wat Dagmar... Geweldig enthousiaste trainer die al snel de grote groep mensen meekrijgt, theorie was kort en helder en daarna lekker zelf aan de slag. Helaas maar een uur de tijd maar erg indrukwekkend wat Dagmar in dat uur wist te bereiken!

Ordina

Leuke, praktische training gehad die ik direct kan en wil toepassen in de praktijk. Super positieve sfeer.

Synthia Hut

Erg leuke leerzame dag! De dag vloog voorbij. Enorm veel geleerd, waar je echt verder mee kan in de praktijk. Enthousiaste trainer en hele mooi locatie! Topdag!

Gemeente Altena

Een dagvullend programma dat op een tegenstrijdige manier voor rust volgt als je aan de slag gaat. Stap voor stap wordt het programma doorlopen met een goede snelheid. Je tekent zelf vanaf de start... Een dagvullend programma dat op een tegenstrijdige manier voor rust volgt als je aan de slag gaat. Stap voor stap wordt het programma doorlopen met een goede snelheid. Je tekent zelf vanaf de start mee en ziet de creaties onder je handen uitgroeien tot iets wat jij je de dag er voor nog niet had kunnen voorstellen.

Erik, Cavero

Vandaag training gehad, super informatief veel inspiratie voor tijdens mijn trainingen of presentaties. Leuk gebracht, heel erg interactief.

HZIJ IJsselstein

Een leuk en inspirerende workshop geweest. Dagmar ook erg enthousiast die op een professionele manier en met humor het juiste bij mij naar boven kon brengen.
Erg blij van geworden en...
Erg blij van geworden en poppetje hoopt eigen karakter te krijgen... veel oefenen...

Renate van Brouwer en Partners

Verrassend, inspirerend en gezellig!