Jelle Lubbers

Prima service met vriendelijke chauffeur(s). Een goede taxi voor een betaalbare prijs. Zeker aan te bevelen.

Martin Combrie

Wij hadden een taxi geboekt om 1uur15 om de laatste trein te krijgen naar Schiphol op 1uur45. Na 10min wachten, hebben wij gebelt om te vragen waneer de taxi zou komen. "Binnen 5 minuten" zijn wij... Wij hadden een taxi geboekt om 1uur15 om de laatste trein te krijgen naar Schiphol op 1uur45. Na 10min wachten, hebben wij gebelt om te vragen waneer de taxi zou komen. "Binnen 5 minuten" zijn wij gezegd. Na andere 10 minuten, bellen wij nog een keer om een update te krijgen. "Binnen 5 minuten" zijn wij nog een keer gezegd. Na 10 meer minuten, heeft de trein verlaten. Wij moeten met de auto naar Schiphol rijden en de parking voor de hele vakantie boeken. NOOIET meer met TCN rijden en zeker onze verhaal delen met iederen .

Freek

Een reeks taxi's geboekt voor ons bruiloft. Allemaal keurig op tijd. Onderweg naar het Hotel tot rust gekomen. Wil de chauffeur (Cahit)ook bedanken voor de gezellige gesprek en de... Een reeks taxi's geboekt voor ons bruiloft. Allemaal keurig op tijd. Onderweg naar het Hotel tot rust gekomen. Wil de chauffeur (Cahit)ook bedanken voor de gezellige gesprek en de klantvriendelijkheid! Thanks

Henk

Geachte heer, mevrouw,

Graag uw aandacht voor het volgende.

Geachte heer, mevrouw,

Graag uw aandacht voor het volgende.

Door uw chauffeurs zijn onderstaande ritten uitgevoerd op resp. 4 en 16 september jl. om ons van Groesbeek naar het vliegveld van Eindhoven vv te brengen.

Beide ritten zijn tot onze volle tevredenheid en stipt op tijd uitgevoerd. Bij de heenreis was de (Groesbeekse) chauffeur ruimschoots op tijd. Ook de terugreis is vlekkeloos verlopen. De chauffeur liet telefonisch weten dat hij ons op zou halen zodra wij met de bagage naar buiten zouden komen. Binnen een paar minuten was hij ter plaatse.

Beide medewerkers waren nette heren en hebben ons uiterst correct behandeld. Een groot compliment aan beiden.

Dit mag wel eens een keer gezegd worden!

Bij een volgende vakantie zullen wij graag wederom gebruik maken van uw perfecte taxi diensten.

Jos van Gessel

Vandaag met de familie van Schiphol opgehaald door TCN na een mooie vakantie. Perfecte service en een hele leuke rit terug met Johnny !

Harry & Cindy

Met een groep van 8p naar Düsseldorf Airport gebracht en opgehaald. Beide keren keurig op tijd. De chaufdeurs Cahit en Johnny wil ik hierbij bedanken. Was echt lachen in de taxi. Tot volgend jaar!

Hennie Migchielsen

Al een aantal jaren maken wij gebruik van het luchthavenvervoer van TCN.
Altijd netjes op tijd en worden wij direct na landen gebeld.
Ik voel mijzelf zeer vertrouwd op pad!

G.Evers

Hele goede service,zullen hier nog vaak gebruik van maken

Harm Hermsen

Correcte chauffeurs, nette taxi's en fijn dat er meegedacht wordt!

Meerdere keren gebruik gemaakt van TCN voor vervoer naar een vliegveld ( Eindhoven,Schiphol )
Is ons prima bevallen.