7.8/10

Prima prijs kwaliteit, erg duidelijk

Duidelijk

Kajouai

Matjes waren niet op voorraad.waren vergeten mij hietop de hoogte te houden maar na 1 week wel de bestelling ontvangen.

Goed kwaliteit matjes

Telefoonnummer vermelden op de site

Stacy

Product voldoet aan wat er aangeboden wordt op de site.

In plaats van een e-mailadres een telefoonnummer om contact op te nemen

Tahiri

Geen reactie op mails en geen telefoonnummer!!

Site overzichtelijk

Telefoonnummer opgeven op de site.
En op de mails reageren.en niet binnen 3 dagen leveren opgeven terwijl dat niet het geval is
Niet netjes natuurlijk.

Super! Goede prijzen snelle levering.

Goedkoop en snelle levering.

Heel goed

Klantvriendelijk, na bellen heel snel geholpen met een probleem.

Contactgegevens beter vermelden, zoals telefoon nummers.

M. Janssen

Speelkleed voor onze zoon bestel op Tapijtkeuze.nl
Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering. Top!

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen.
Speelkleed voldoet helemaal aan de verwachtingen: goede afwerking en mooie kleuren.

Cuijpers

2 matten besteld. Van 1 mat was de kleur niet duidelijk omdat in de beschrijving iets anders stond dan op de foto, daarom eerst gemaild. Maar toen ik hem thuis kreeg bleek t toch die andere kleur te... 2 matten besteld. Van 1 mat was de kleur niet duidelijk omdat in de beschrijving iets anders stond dan op de foto, daarom eerst gemaild. Maar toen ik hem thuis kreeg bleek t toch die andere kleur te zijn (oudroze ipv felroze/fuchsia). Jammer!

Stevige mat voor deze prijs.

De juiste foto / kleur vermelden en vriendelijker mailen met correcte informatie.

Wesley

Tussen het moment van bestellen en bericht van verzending zat een dag of vijf. De bestelde mat keurig verpakt en in goede orde ontvangen. Zwarte kwaliteit en netjes afgewerkt. Al met al niets te... Tussen het moment van bestellen en bericht van verzending zat een dag of vijf. De bestelde mat keurig verpakt en in goede orde ontvangen. Zwarte kwaliteit en netjes afgewerkt. Al met al niets te klagen.

Goeie kwaliteit.

Communicatie over de voortgang van het bestel proces. Ook op mijn gestelde vraag heb ik nooit antwoord gehad.