7.8/10

Adrie Elst

Goedkoop adverteren en duur verkopen

veel keus

duidelijkheid over de prijzen

Sahar azawi

Fijne ervaring

Duidelijkheid

Niets

Annie van der Mijle

Leuke keuzes en prijzen, snel geleverd.

n.v.t.

Chantall

Snelle levering en prima verpakte producten, waarbij één product niet overeenkwam met de geplaatste bestelling. Snel het juiste product toegezonden gekregen, top service. Het enige minpuntje vind ik... Snelle levering en prima verpakte producten, waarbij één product niet overeenkwam met de geplaatste bestelling. Snel het juiste product toegezonden gekregen, top service. Het enige minpuntje vind ik het ontbreken van persoonlijk contact in de vorm van telefonische bereikbaarheid en e-mailen (er is alleen een contactformulier beschikbaar).

Snelle levering, prima service en producten.

Telefonische bereikbaarheid en/of e-mailen. Nu heb ik een 'klacht' moeten invullen via het contactformulier en heb ik verder geen terugkoppeling gekregen. Wel werd het juiste product (zonder... Telefonische bereikbaarheid en/of e-mailen. Nu heb ik een 'klacht' moeten invullen via het contactformulier en heb ik verder geen terugkoppeling gekregen. Wel werd het juiste product (zonder problemen en zonder enige informatie) opnieuw toegezonden. Mijns inziens miste ik het persoonlijke contact hierin. Verder prima service en producten.

Kersengaarde

Goede ervaring,houden zo!

Ja heel mooie kleden

Nee geen tips

Sandra

Zeer goed en vlug bezorgd en goed matriaal

Tevreden!

Nee, eigenlijk niet. Gewoon tevreden!

Sandra

Zeer goed en vlug bezorgd en goed matriaal

Tevreden!

Nee, eigenlijk niet. Gewoon tevreden!

Maarten

Had van drie types matten elk 2 stuks besteld. Bestelling kwam een aantal dagen later dan gepland, maar er bleken maar 2 van de 6 matten in te zitten. Geen briefje of email dat de rest later zou... Had van drie types matten elk 2 stuks besteld. Bestelling kwam een aantal dagen later dan gepland, maar er bleken maar 2 van de 6 matten in te zitten. Geen briefje of email dat de rest later zou komen, daar heb ik zelf achteraan moeten bellen. Klantenservice wel vriendelijk en uiteindelijk de overige matten gekregen, maar een type had een andere naam en zag er ook (iets) anders uit qua kleur, maar had gezien de eerdere ervaringen geen zin om ze terug te sturen...

bestelling compleet verzenden. Indien niet, de klant informeren dat de bestelling in meerdere zendingen komt.