Werking van de pas

Eetcafe de ouwe blauwe

De pas bevalt prima

Duidelijke facturen

Ik vind het raar en vervelend dat ik de kilometerstand moet opgeven.

Sah-free

Werkt altijd goed en snel

Krijgt netjes een factuur gemaild

Niet

BREIN Inspectie

Ideaal en snel

overal kunnen tanken

Parkeermogelijkheid gaat nog niet soepel

GreenLabels BV

Super gebruiksvriendelijk

Eenvoudig snel betrouwbaar

Nvt

Bechtold bouw

Gewoon zoals het hoort goed en handig

Automatisch verwerking tank bon

S DE LANGE HOLDING B.V

Mijn pas is al een paar keer geblokkeerd omdat ik over mijn limiet zit. Ik heb geprobeerd deze te verhogen wat me tot op heden niet gelukt is.

Overzicht met facturen

Klant beter ondersteunen bij het verhogen van de betaal limiet. Telefonisch kunnen ze mij daar niet mee helpen. Ik zou een mailtje krijgen maar deze heb ik volgens mij niet ontvangen

M Qualm Beheer bv

Slecht. Ik heb in een opwelling de tankpas aangeschaft (in mijn beheer maatschappij) om elektrisch te laden. Uiteindelijk blijkt dat thuis laden makkelijker is. Opzeggen gaat helaas niet.... Slecht. Ik heb in een opwelling de tankpas aangeschaft (in mijn beheer maatschappij) om elektrisch te laden. Uiteindelijk blijkt dat thuis laden makkelijker is. Opzeggen gaat helaas niet. Contractueel zal het kloppen maar de behandeling door klantenservice is ontoereikend. Korte termijn een win.lange termijn een verlies omdat we met het service bedrijf op zoek gaan naar een andere provider voor het tanken van het service en sales wagenpark. Jammer en gemiste kans..

Website

Denk met de klant mee..

Infra Support Benelux

Ideaal voor de boekhouding alles op 1 factuur

Toegankelijk bij vele stations.

Duidelijk vermelden dat er een heffing van CO2 compensatie berekend wordt.

TechPro's

Tot zover goed, maar toch bij een aantal tankstations gestaan die het niet ondersteunen

Snelle facturatie

Dekking in Zwitserland.

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor de review,
Bedankt voor de review,
Binnen NL zou je overal moeten kunnen tanken. In Zwitersland zijn we afhankelijk van het netwerk van onze partern DKV. Mocht het zo zijn dat tanken binnen Nederland problemen geeft dan onderzoeken wij graag wat er aan de hand is.
het team van Tankpas.nl

Tchang Shipping & Agencies.

Snel geleverd en zonder problemen tanken

Probleemloos tanken