Wapla

Snelle levering. Duidelijke info

Purmer

Scherpe prijs snelle levering. Ben tevreden klant

John

Groot arsortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering!

Groot arsortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering!

Ben

Veel keuze en site is gebruiksvriendelijk

after sales: produkt dat werd geleverd kwam niet overeen met de gevraagde bestelling.
Na telefonisch contact werd dit onmiddellijk recht gezet en na 2 dagen werd het juiste produkt geleverd....
TOP!

Bas

Snelle levering en mijn vraag over de werking van een tacker werd vakkundig beantwoord.

Vakkundigheid, Goede producten

firma P. vet

Artikel besteed en volgende dag bij ons afgeleverd.

Snelle en goede service

Fitzroy & Everest

Producten zijn prima maar de verpakking was matig, de drie bestelde doosjes zaten in een grotere doos met een luchtzakje. Omdat de doosjes niet klem lagen en de doosjes best zwaar zijn zijn ze flink... Producten zijn prima maar de verpakking was matig, de drie bestelde doosjes zaten in een grotere doos met een luchtzakje. Omdat de doosjes niet klem lagen en de doosjes best zwaar zijn zijn ze flink door elkaar geschut in de omdoos, daardoor lagen er veel rijen met nieten buiten de doosjes en die rijen zijn vervolgens gebroken, veel los spul dus in de doos.
Dat moet eigenlijk wel beter kunnen, paar proppen papier erbij om alles vast te leggen en probleem opgelost.

snel bestellen, gaat goed

Reactie Tackerplein:

Goedemiddag,
Bedankt voor de tip. We zullen onze artikelen steviger en beter gaan verpakken.
Mvg
Team Tackerplein

Vercauteren Ludo

Niks negatiefs te melden.

Zeer snelle reacties op emails.
Assortiment.
Prijs.