Timmerbedrijf Odink

Snelle levering, goede prijs

marc Ledoux

Online duidelijke info te vinden , standaard bestelling manier , volgende dag levering.

Gewoon geen zwakke punten ontdekt

Hans van der Werf

Uitstekend, telefonisch advies gekregen.
Het heeft mij geholpen een beslissing te nemen over de aankoop van de juiste tacker voor mijn klus.

johan Vanloffelt

Prima!

P&J Gevelbekleding

Uitgebreid assortiment

W Heemskerk timmer &onderhoud

Top snelle levering

Derwort Loodgietersbedrijf

Goede directe hulp, ook telefonisch verder opweg geholpen.

j.frikken afbouw

Heel goed

zeer goede mensen aan het werk weten precies wat je bedoelt

Glaswerk J.W.

Prettig telefonisch contact gehad over het op voorraad zijn van het te bestellen gereedschap. Zelfde dag verzonden en volgende dag in huis.

Han

Waardeloos als je op de site geweest bent, dat je dan nog dagen van die irritante reclame krijgt als je "ergens" anders een pagina opent. Zou bjna een reden zijn om juist NIET bij jullie te kopen

Keuze hulp voor de "spijkers" helaas niet voor de krammen

Reactie Tackerplein:

Beste Han,
Uw review is niet aan onze aandacht ontsnapt, bedankt voor het delen van uw mening omtrent onze reclame uitingen.
Wij zijn verrast te lezen dat onze reclame zo vaak bij u te zien...
Beste Han,
Wij zijn verrast te lezen dat onze reclame zo vaak bij u te zien was. Hoewel hier geen directe reden voor op te noemen is, kunnen wij er wel voor zorgen dat wij de interval van de advertentie aanpassen.
Wij excuseren ons voor het overmatige tonen van de Tackerplein advertenties. We begrijpen dat dit storend is en hopen u en andere gebruikers een betere ervaring te kunnen geven bij een volgende bezoek aan de webshop.
U kunt te allen tijde contact met ons opnemen om uw mening met ons te delen.
Team Tackerplein.nl