Tabakado

Jasper

Prettig zaken doen

Snel geleverd en persoonlijke benadering

Chris Vastenburg

Over het algemeen heb ik hele goede ervaringen met Tabakado. Vlotte bezorging en ik heb nog geen incomplete bezorging ervaren.
Wel eens een zending met bovenmatig veel 'lekke' sigaren...
Wel eens een zending met bovenmatig veel 'lekke' sigaren ontvangen. Af en toe doen ze een presentje bij een levering wat zeer gewaardeerd wordt. 1x meegemaakt dat een sigaar die op de site stond niet voorradig was. En 1x meegemaakt dat de prijs voor gratis bezorging niet klopte met het bedrag wat op de site stond. Ik vind de site niet altijd even duidelijk. Ook als je op zoek bent naar alternatieven wil je graag weten wat de lengte en de diameter is van een sigaar(tje). Soms staat het er wel bij maar meestal niet. Jammer. Dat is belangrijke info voor mij.

Adequate en redelijk vlotte bezorging. Presentjes. Als je belt voor advies heb je gelijk de goede verkoper aan de lijn.

Ogulcan Jos

Echt tot nu toe met mijn 2 bestellingen echt perfecte service gehad. Altijd snelle verzending van order en goed ingepakt!

Snelle service, goeie klantenservice, goede inpalming van orders

Hans Kop

Gewoon heel goed, prima!

Goede sigaren, snel en correct!

Jurjen

Uitstekende ervaring en service en vriendelijk contact.

Communicatie, service, verzorgd en netjes verzonden en ingepakt.

Marcel B

TOP

Betrouwbaar en snel

Atamyrat Bagshyyev

It's perfect

It's perfect

Kelvin

Zeker de helft van beide bundels was van zeer slechte kwaliteit… ik mocht alles houden, kreeg geen vergoeding maar kreeg wel gratis andere sigaren bij een volgende bestelling… niet echt de juiste... Zeker de helft van beide bundels was van zeer slechte kwaliteit… ik mocht alles houden, kreeg geen vergoeding maar kreeg wel gratis andere sigaren bij een volgende bestelling… niet echt de juiste oplossing als de helft van wat je hebt gekocht niet consumeerbaar is

Marco

Snel besteld, snel geleverd

Snelheid, kwaliteit van de producten. Aanbevolen, zeker!

Ruud R.

Goede (online) tabakszaak!

Grote keuze in voordelige sigaren.
Snelle verzending.
Goede communicatie over het bestel en verzendproces vis de mail.
Opgestuurde sigaren zijn bombproof verpakt. 👍
Kreeg er een...
Grote keuze in voordelige sigaren.
Snelle verzending.
Goede communicatie over het bestel en verzendproces vis de mail.
Opgestuurde sigaren zijn bombproof verpakt. 👍
Kreeg er een paar losse sigaren bij om te 'proeven'.