Tabakado

Bart

Altijd netjes thuis geleverd en ook als er iets mee mocht gebeuren tijdens transport word dit geregeld.

van Dijk

Vlotte verzending. Goed verpakt.
Zeer goed geregeld, service zoals het overal zou moeten zijn.

Handgeschreven bedankje voor de bestelling er bij. Maakt de online bestelling net even iets persoonlijker. Top!

J.F. Unk

Kan ik na één keer nog niet beoordelen.

Zie vorig antwoord.

Internetbestelling van sigaren.

Gemak, transparante afhandeling

Humidor was niet geleverd door een fout van DHL. Goed opgepakt door Tabakado. Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd.

Goede service!

Mijn ervaring is dat ze altijd de tijd nemen om te luisteren wat je wil en altijd met een passend suggestie er zit altijd een kado in de pakket en dat vind ik altijd heel leuk

Ze hebben een heel grote assortiment van sigaren en benodigdheden. met veel kennis van zaken en heel gastvrijheid. Ik vind ze een van de beste Tabakswinkel van Nederland

Erik

Snelle levering en een ruim aanbod.

Vlugge levering, goed verpakt en leuk dat er een persoonlijk bericht op de factuur stond.

H. Schipper

De bestelde doos sigaren voldeed aan de getoonde afbeelding en kwaliteit.

Het verzoek om het cadeau op een Vrijdag (verjaardagsdatum) te bezorgen,
is niet waargemaakt. Het...

Kwaliteit

Koop hier sinds jaar en dag mijn sigaren! Geweldig, Soms bel ik even als ik n x iets anders wil, krijg dan n prima uitleg en altijd vriendelijk. Maar op de site staat ook alles duidelijk beschreven!...

Geweldige service en klantvriendelijkheid!!!! Geweldige service en klantvriendelijkheid!!!!

Duidelijke website, en correcte levering

Goede kwaliteit