Svenscar

Prima service. Bedankt.

Kortland

Zoals altijd uitstekend ‘

Y. Worms

Prima! Fijn dat er een haal en breng service is. Telefonisch contact na beoordeling van de auto. Eventuele reparaties, vervangingen worden eerst doorgenomen en pas na goedkeuring uitgevoerd. Prijs... Prima! Fijn dat er een haal en breng service is. Telefonisch contact na beoordeling van de auto. Eventuele reparaties, vervangingen worden eerst doorgenomen en pas na goedkeuring uitgevoerd. Prijs is daardoor ook tevoren besproken. Dik tevreden.

Ko Wisse

Het personeel van Svenscar is zeer vriendelijk en deskundig. Voor mij een dikke vette tien.

Peter Karelse

Goeie en vriendelijke service.
de auto wordt gehaald en keurig teruggebracht

Marianne

Goede service.

Tim

Fantastisch garage. Komen afspraken na, en doen een stapje extra indien nodig. Keurig allemaal, ook als je wacht op je auto. Uitzonderlijke garage en ik rij graag 2x40 min om hier heen te gaan (ik... Fantastisch garage. Komen afspraken na, en doen een stapje extra indien nodig. Keurig allemaal, ook als je wacht op je auto. Uitzonderlijke garage en ik rij graag 2x40 min om hier heen te gaan (ik woon in Zoetermeer). Mensen maken hier het verschil.

Hak Beveiliging

Zeer goed, snel geholpen

Kees Weltevrede

Personeel luisterde goed en loste problemen onmiddellijk op!

CB Engineering Support

Weer vlot en vriendelijk geholpen met m'n Polestar 2. Alleen jammer dat je je als Polestar rijder meer een "outsider" voelt tussen alle Volvo's. Wat meer Polestar "branding" zou ik wel op zijn... Weer vlot en vriendelijk geholpen met m'n Polestar 2. Alleen jammer dat je je als Polestar rijder meer een "outsider" voelt tussen alle Volvo's. Wat meer Polestar "branding" zou ik wel op zijn plaats vinden om je als Polestar rijder meer welkom te laten voelen.