Svenscar

Henk

Prima, oog voor de klant

Hans Luiijf Flokk

Klantgericht, flexibel en groot empatisch vermogen

W. Stolk

Prima services

John Crane Holland B.V.

Prima service

R.R.Gemser

In december 2022 een Lynk&Co gekocht. Het ging goed, totdat ik vochtproblemen kreeg. Vocht in de achterlichten, en zelfs met vorst voorraam binnen moeten schrappen. Auto op 3 maart naar svenscar... In december 2022 een Lynk&Co gekocht. Het ging goed, totdat ik vochtproblemen kreeg. Vocht in de achterlichten, en zelfs met vorst voorraam binnen moeten schrappen. Auto op 3 maart naar svenscar gebracht, om te onderzoeken. Kreeg s'middags een telefoontje dat er na onderzoek niks gevonden was. En dat het vocht in de achterlichten normaal was ! Want er stonden wel 10 auto's van Lynk@Co bij svenscar op het dak, met hetzelfde probleem ! Zelfs de volvo had het probleem met vocht in de achterlichten. Vochtprobleem in de achterlichten ontstaat door led verlichting, omdat vroeger de autoverlichting gloeilampen waren , en deze lampen waren warmer. Waardoor het vocht verdween. Is de bewering van svenscar. Nou ben ik zelf autoschade-monteur geweest. Vocht in de achterlichten, kan kortsluiting veroorzaken.
Dus kan nooit goed zijn. Ik ben benieuwd. Ik heb nog een trekhaak besteld. ( 4 maanden levertijd aldus Lynk&Co )

Cornelis Kleingeld

Uitstekend

A. Harlaar

Prima en professioneel geholpen door vriendelijk personeel!

Marcel den Boer

Super vriendelijk en professioneel geadviseerd

Hans van Rossem

Zeer correcte en snelle service en correcte reparatie