Heel prettige ervaring. Vlug verzonden en mooie overzichtelijke partituren. Graag tot een volgende aankoop.

Vriendelijkheid, snelheid van verzenden

Theo

Betrouwbaar bedrijf. Snelle levering.

Muziek genoteerd in eenvoudig zetting, maar dit is meteen de valkuil.

Soms moeilijke muziek wordt in zeer eenvoudige zetting genoteerd, zodat het voor een breed publiek toegankelijk is. Jammer is dan meteen, dat het muziekstuk niet altijd volledig wordt weergegeven.... Soms moeilijke muziek wordt in zeer eenvoudige zetting genoteerd, zodat het voor een breed publiek toegankelijk is. Jammer is dan meteen, dat het muziekstuk niet altijd volledig wordt weergegeven. M.n. bridges en modulaties worden niet genoteerd. Het moet mogelijk zijn dit wel te doen door de beschikbare ruimte te gebruiken voor alleen een piano- en een orgelversie. De keyboardversie valt ook prima te spelen vanaf de orgelversie.

J.J.Bierma

Het is de eerste keer dat ik kennis maak met Uw bedrijf,maar het is een zeer goede ervaring.
Korrekte snelle levering,het kan niet beter.

Vriendelijkheid en goede te info

geen verbeterpunten

Erwin Conard

Alles verloopt naar wens

er zijn 3 exemplaren, keyboard, piano en orgel

doe zo verder

Informatie was goed en wat ik kreeg voldeed aan verwachting

Cobben

Goed, snelle levering

Muziekschool Het Klavier

Heel goed bedrijf ben erg goed te spreken over Supersong Bladmuziek.
Was vroeger hier al lid van ,toen nog van Stef Meeder dus ik praat over ongeveer 40 jaar geleden.
Jammer dat je...
Heel goed bedrijf ben erg goed te spreken over Supersong Bladmuziek.
Jammer dat je nergens meer de nieuwste nummers uit de top 40 kan bestellen,want daar is zoveel vraag naar,ook onder mijn leerlingen.

Had na een week mijn bestelling nog niet binnen.....had toen contact met Hanneke van Supersong en gelijk
stuurde ze mijn bestelling weer op en de andere dag lag het in mijn brievenbus.....mijn eerste bestelling is ergens
bij de post zoek geraakt

Nee

Stichting Cantare Con Piacere

De bladmuziek is niet correct genoteerd, de bewuste song zit vol syncopen die niet zijn verwerkt in de partituur.
De toonsoort is sterk afwijkend van de originele uitvoering

Nee

Notatie moet veel exacter, toonsoort moet overeenkomen met het origineel en de meerstemmigheid moet genoteerd worden

Reactie SuperSong Bladmuziek:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat SuperSong niet aansloot bij uw verwachtingen. Zoals u aangeeft zijn SuperSongs geen kopieën van het origineel. Op onze website staat... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat SuperSong niet aansloot bij uw verwachtingen. Zoals u aangeeft zijn SuperSongs geen kopieën van het origineel. Op onze website staat vermeld, dat al onze bladmuziek gemakkelijk speelbaar is gearrangeerd. Dit betekent dat o.a. syncopen en veel voortekens worden vermeden. Ook staat bij elke SuperSong vermeld in welke toonsoort het arrangement is genoteerd.

Joop van Haalen

Snel en effectief

Als er iets niet op voorraad is, zorgen dat het er wel komt

Luisteren naar de klanten

Frank

Zeer correct en optijd geleverd.

Gewoon top