Hens

Zeer positief. Mooie duidelijke website.

Duidelijk overzicht met aantrekkelijke promoties

geen commentaar

Perfect. Goede producten en super snelle bezorging.

Product kwaliteit en snelle bezorging.

Prima. De afbeeldingen van sporten fitte mensen op jullie website vind ik oubollig en slecht. De kleur bruin ook niet tof.
Sportende mensen zijn ongeveer wel de laatsten die jullie producten...
Sportende mensen zijn ongeveer wel de laatsten die jullie producten nodig hebben.
Er zou veel meer voorlichting op de site kunnen staan over hoe/en waar jullie de producten produceren en of alles strikt biologisch is.

zelf ben ik onder behandeling in het Anthoni van Leeuwenhoek voor kanker. De oncoloog en alle andere specialisten bleken helemaal geen enkel verstand te hebben van welke voedingsmiddelen, eiwitten,... zelf ben ik onder behandeling in het Anthoni van Leeuwenhoek voor kanker. De oncoloog en alle andere specialisten bleken helemaal geen enkel verstand te hebben van welke voedingsmiddelen, eiwitten, vitamines of supplementen ondersteunende zouden kunnen zijn tijdens de chemo. Hun dringende verzoek was om helemaal geen supplementen te nemen.
Deze achterstand in hun kennis vond ik stuitend. Voorbeeld: het is bekend dat je na een operatie veel eiwitten tot je moet nemen om sneller te herstellen; de enige eiwitrinks die ze hebben is Nutridrink vol suikers en smaakstoffen.
Ook in het restaurantje in het Anthoni verkopen ze geen echte goeie biologische/vegetarische dingen.
Ik denk dat er qua voorlichting voor jullie een gat in de markt is in deze afgesloten medische wereld!

Mo

Snelle perfecte levering

Snel en goed

In 1 woord: PERFECT!

Hans

Snel en correct.

Snel en correct

Erika vd Lunde

Uitstekende service voor een uitstekend product

snel

Heel tevreden.
Duidelijke site. Goed bestelproces. Snelle levering.
Uitstekend product!