Roy Jonathans

In het geval dat het nodig is wordt er een zeer goede service aangeboden. Super snelle afhandeling van bestellingen. Spullen zijn van goede kwaliteit en worden goed verpakt.

Heldere website en communicatie

Karin van E.

Top ervaring! Goede producten, uitstekende service. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Goede klantenservice, goed op de hoogte gehouden van bestelproces en mooie producten voor een goede prijs!

Gewoon vlotte en correcte levering niets op aan te merken

blijkt natuurlijk al uit voorgaande

Ik twee potten sunwarrior plus vanille en chocolade besteld.

De shakes zijn gewoon puur natuur en dat ruik je en proef je ook en bovendien hebben ze super goede voedingswaarden dat perfect past voor in een dieet!

Guido Notten

Goede pruducten snelle levering

De producten

Brenda

Goede ervaring, ik ga zeker vaker bestellen

Heel snelle levering ondanks feestdag, goede deals, goed product

Alex

I knew the brand by my personal coach. He advice me organic Protein especially from your brand. Difficult to find in Brussels I decided to go through the website.

Vegetal

Olivier Belet

Steeds goede service gehad.
Bij laatste bestelling bleek dat 2 producten vervallen zijn.
Dit kan echt niet, zelf niet met korting

Goed product - goede service

Anne-Loes

Ik ben op dit bedrijf gekomen door een vriendin, die ooit een keer over jullie heeft verteld.
Een aantal jaar later ben ik op zoek gegaan naar een proteine poeder zonder toegevoegde suikers, diervriendelijk en bovenal: iets wat geen melk of zuivel bevat. Dit is nog best lastig!
Ik had de veganistische proteine poeder van 'bulk powders' geprobeerd, maar dat was werkelijk NIET te drinken..
Toen ben ik gaan googlen en vond ik jullie, wat mij gelijk weer aan het gesprek met mijn vriendin deed denken.
toen heb ik gelijk iets besteld en ik moet zeggen dat ik deze smaak veel beter vind! het is bijna lekker... (ik ben niet zo fan van proteine shakes, maar moet ze wel drinken omdat ik bijna elke dag sport.)

Bedankt! :)

Heel fijn dat er een proteine poeder is die zoveel goede aspecten heeft (vegan, suikervrij, geen lactose, etc).