Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Frank v Drunen

Zeer goed

Bedankt voor de review!

Fam Schalken

Zeer tevreden. Alles zeer goed uitgelegd tijdens offerte traject. Alles netjes geïnstalleerd met gemotiveerde monteurs. Nu maar hopen op veel zon uren.

Reactie Sunneroo:

Beste familie Schalken, Super leuk om te horen dat het voor u z'n positieve ervaring is geweest. Die zon uren gaan zeker komen! heel veel plezier gewenst met de panelen.

Wim Schilders

Een eerlijke goed advies

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review! nog veel plezier gewenst van de zonnepanelen.

Thijs claessens

Zeer slecht. Verkopen een systeem wat ze eigenlijk niet kunnen leveren. Komen tussendoor nog een keer extra meten met 2 personen en komen een week voor de afgesproken datum er achter dat ze hun... Zeer slecht. Verkopen een systeem wat ze eigenlijk niet kunnen leveren. Komen tussendoor nog een keer extra meten met 2 personen en komen een week voor de afgesproken datum er achter dat ze hun systeem niet kunnen leveren. Na veel gedoe worden de panelen geleverd op een andere constructie. Nu zit ik met delen die rechts en links 35 cm uitsteken en er komt geen oplossing van hun kant voor dit probleem.
Al met al een zeer slecht voor traject en zeer slechte communicatie.

Beste Thijs Claessens,

Uw voorstelling van zaken is helaas enigszins anders dan de feiten aantonen.
Beste Thijs Claessens,

Uw voorstelling van zaken is helaas enigszins anders dan de feiten aantonen.
Beide aangeboden systemen zijn leverbaar. Ruim vóór installatie heeft ons kantoor contact met u gehad over het legplan van de panelen.
U heeft toen, tegen ons advies in, gekozen om de panelen portrait te laten leggen in plaats van landscape.
In landscape hadden we direct op de opstaande ribben van het steeldeck klemmen kunnen monteren. Echter met een paneel minder.
Bij portrait (zoals in uw keuze) is een speciale onderconstructie benodigd om de afstand tussen de opstaande ribben te overbruggen en daarop de klemmen te monteren.
Dit resulteert erin dat er korte stukjes onderconstructie uitsteken naast de zonnepanelen.
Montage- en veiligheid technisch gezien is dit onvermijdelijk.
Uw wens om de overgebleven ruimte van het stalen dak te beleggen met dakpannen is ons niet medegedeeld en ook niet voor de hand liggend.

Dus kort samengevat; als ons professionele inzicht en advies niet opgevolgd wordt, dan moeten we inderdaad montagematerialen gebruiken die optisch minder mooi zijn om kwaliteit en veiligheid te kunnen waarborgen.
Met zonnige groet,
Het Sunneroo serviceteam

Wijnands Jeroen

Goede service vakbekwaam, vriendelijk personeel.

Reactie Sunneroo:

Beste Jeroen, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u namens het hele team not heel veel zon plezier toe!

Wencke Hendriks

Goed, vriendelijk, goede uitleg

Reactie Sunneroo:

Beste Wencke, super tof om te horen dat ons team u zo goed geholpen heeft. Op naar nog velen jaren zonplezier!

Joosten-Bongers

Heel top

Coen Jeuken

Een professioneel bedrijf met vakmensen die de klant echt centraal zetten. Wij hadden een uitdagende klus die Sunneroo geklaard heeft! Complimenten.

Reactie Sunneroo:

Beste Coen, bedankt voor de ontzettend positieve review! en altijd fijn dat we weer iemand blij hebben kunnen maken. Nog veel plezier van uw PV installatie.

Wolfs Ron

Uitstekend