Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Fam Princee

Zeer prettig

Reactie Sunneroo:

Beste mevrouw Princee, dank voor deze positieve review. Veel plezier deze zomer van uw PV installatie!

Eddy Geraedts

Zeer goed

Reactie Sunneroo:

Hartelijk bedankt voor de positieve review, Nog velen jaren zonplezier gewenst namens ons team!

Eric

Betrokken en oplossing gedreven medewerkers in het hele traject van eerste contact tot after-service

Reactie Sunneroo:

Beste Eric, bedankt voor deze positieve review. Het blijft altijd leuk om deze fijne woorden te horen over onze medewerkers. Namens het hele team nog veel plezier van uw gloednieuwe PV Installatie!

F Brouwers

Erg prettig en acuraat

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de review! Veel plezier van de panelen gewenst deze en alle komende zomers!

Jos van sleeuwen

Heel goed

Reactie Sunneroo:

Beste Jos, hartelijk bedankt voor de positieve review. Nog velen jaren zonplezier toegewenst namens sunneroo!

Iuliana Czika

Zeer goed

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review, wij wensen u namens heel sunneroo nog veel plezier van uw PV Installatie!

Jeroen Smits

Redelijk goed

Reactie Sunneroo:

Beste Jeroen, bedankt voor je positieve review. Wij wensen je nog veel plezier van uw gloednieuwe PV installatie :)

Jan van den Bos

Reactie Sunneroo:

Beste Jan, bedankt voor de positieve review! nog velen jaren zon plezier gewenst. :)

Janou Wijnands

Heel goed!

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review! Wij wensen u nog een mooie zonnige zomer toe met veel opbrengst! :)

Netthy.van.liempd

Heel goed

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de review, mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact op nemen! :) Veel plezier gewenst van uw PV installatie.