Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

L. Smit

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review! Nog velen jaren zon plezier gewenst.

Jacobs

Ze doen wat ze beloven.

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review!

Hp van dijk

Reactie Sunneroo:

Beste Jeanne en Harrie, bedankt voor de review. WIj wensen u namens het hele Sunneroo team nog velen jaren zon plezier!

Janssen H.J.

Zeer slecht

Beste heer Janssen,
Beste heer Janssen,
Bedankt voor uw feedback. Helaas kan het voorkomen dat door onvoorziene omstandigenheden het legplan zoals beoogd niet haalbaar is. Onze werkwijze is om dan in overleg met u als klant een alternatief legplan overeen te komen waarmee hetzelfde vermogen kan worden geplaatst zoals hier ook het geval lijkt te zijn, Uit uw review lijkt u hier achteraf op terug te zijn gekomen vanuit esthetische overwegingen. Mocht u de panelen willen laten verwijderen dan verzoeken wij u om dit op korte termijn schriftelijk bij ons aan te geven via klantenservice@sunneroo.com. Uit coulance zullen we dan de extra arbeid niet aan u doorbelasten en de redelijke marktwaarde van de teruggekomen materialen aan u crediteren.
Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn.
Met zonnige groet,
Tom

A.verbaandert

Hele slechte servive.door extern bedrijf mijn groepenkast aangesloten heb daar kosten voor moeten maken omdat dit ik op zaterdag de storing kreeg zodat ik zonder stroom zat.nu geven ze niet thuis en... Hele slechte servive.door extern bedrijf mijn groepenkast aangesloten heb daar kosten voor moeten maken omdat dit ik op zaterdag de storing kreeg zodat ik zonder stroom zat.nu geven ze niet thuis en ik heb volgens hun te laat aangegegeven dat ik een storing had!!! Ook hebben ze helemaal niet gezegd bij plaatsen van de panelen dat de storing door hun opgelost wordt .regel de kosten maar via de verzekering of de wetswinkel is t antwoord.Das nou de zaak afschuiven.

Krotwaar

Dik tevreden!

Reactie Sunneroo:

Beste Wendy ontzettend bedankt voor deze positieve review! Wij wensen u nog veel zon plezier van uw gloednieuwe PV installatie!

Nicole Mol-Peul

Zonnig

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de review, wij wensen u nog velen zonnige jaren toe met veel opbrengst!

Frans Spooren

Prettige samenwerking en deskundige mensen. Panelen liggen er netjes op.

Reactie Sunneroo:

Beste Frans Bedankt voor deze toffe review, wij wensen u nog veel plezier van uw installatie.

Fred de Jong

Reactie Sunneroo:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Namens ons team nog velen jaren plezier gewenst van uw gloed nieuwe PV installatie!

Maria Bouw

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review Maria!