Floris

Goede kwaliteit van het product. Op zaterdag avond een gepersonaliseerd cadeau besteld, de maandag daarop voor kerst al in huis.

Mooie handdoeken en snel geleverd

Anita Quinten

Geweldig goede service, hele mooie kwaliteit handdoeken, super mooi geborduurd en de volgende dag geleverd! Kortom: wij zijn heel erg tevreden!

S. Jongenelen

Prima, snelle en correcte levering

Debacker cremers

Supere service met dank aan sandra

Danielle

Mooie zwemhanddoek voor mijn dochter gekocht. Snelle levering en een goede kwaliteit!

Sandra

Goede strandlakens van prima kwaliteit. Goede en snelle levering!

Eline

Voor kerst heb ik 3 gepersonaliseerde handdoeken besteld, voor alle kinderen een verschillende kleur. Op de website kon ik niet direct vinden wat ik zocht, daarom begon ik een chat. Sandra was... Voor kerst heb ik 3 gepersonaliseerde handdoeken besteld, voor alle kinderen een verschillende kleur. Op de website kon ik niet direct vinden wat ik zocht, daarom begon ik een chat. Sandra was direct online en heeft me onwijs goed geholpen. Daarnaast had ik de bestelling óók nog eens de volgende dag al in huis, terwijl het toch december was en ze aangaf op de site dat borduur-bestellingen 2 dagen langer duurden. Het ontvangen voor mij was al een cadeautje op zich, want het was precies zoals ik het wilde hebben en de geborduurde namen waren prachtig! Ik kan niet wachten tot het kerst is en de kinderen hun eigen handdoek uitpakken! Super tevreden klant hier! :)

Prima en snelle aankoop en bezorging. Echter jammer dat licht grijze kleur van geborduurde badlaken en gastendoekjes en washandjes verschillen.

Ellen korthout

Snelle service, kwaliteit handdoek goed, borduurwerk netjes, alleen de omslag was maar voor de helft vastgestikt