C. van den Bosch

Zo’n 5 jaar geleden hier 2 strandlakens bestelt en nu weer 2 erbij gekocht
Hele fijne strandlakens, goede kwaliteit. Drogen goed af, maar zijn ook lekker zacht. Ze blijven lang mooi. Zo’n 5 jaar geleden hier 2 strandlakens bestelt en nu weer 2 erbij gekocht
Enige nadeel vind ik het harde labeltje, maar die zou je er gewoon kunnen uitknippen.

Gerda Epping

Goede ervaring

Fijne shop. Snelle levering en goede kwaliteit

tante Ria

's middags een baddoek met geborduurde naam besteld. De volgende ochtend al aan huis bezorgd.
Geweldig wat een service!

Gerda

Zeer klantvriendelijk en fantastische service!
Zeer klantvriendelijk en fantastische service!
Woensdag gebeld duwde vraag of een geborduurde strandlaken zaterdag in huis kom zijn, werd van mijn bestelling een spoed bestelling gemaakt, resultaat, volgende dag al in huis, zonder extra kosten.

E. Borms

Ik ben zeer tevreden. Ik heb 2 mensen er heel blij mee kunnen maken. Bovendien werden ze keurig op tijd bezorgd!

Katrien Devriese

Correcte service. Mooi product. Tevreden. Ik zou niet aarzelen om een volgende bestelling te plaatsen.

Onwijs snelle en goede service . Had problemen met juiste kleur uitzoeken en werd zelfde dag nog gebeld dat ze wat onderzoek hadden gedaan wat het dichts in de buurt kwam. 1.5 dag later had ik ze op... Onwijs snelle en goede service . Had problemen met juiste kleur uitzoeken en werd zelfde dag nog gebeld dat ze wat onderzoek hadden gedaan wat het dichts in de buurt kwam. 1.5 dag later had ik ze op de deurmat liggen.