Snelle levering en een deel van de bestelling heb ik retour gedaan en kreeg binnen een dag (na retour sturen) mijn geld al terug. Netjes! !

Nette retourservice

Jammer dat je retourkosten (verzendkosten) zelf moet betalen.

Hartelijk dank voor uw reactie.
We weten allemaal dat een pakket versturen niet kosteloos is. We proberen onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden en op te sturen. Het retourneren kunnen we helaas niet "gratis " aanbieden omdat we dan onze artikelen duurder zouden moeten maken.

Het Gulle Leven

Hadden voor ons bedrijf even stofzakken nodig. Er was ook nog een aanbieding van 2 pakken met korting. Hier graag gebruik van gemaakt. 2 dagen na de bestelling waren ze in huis.

Zeer kwalitatieve 2e merk zakken.

Zakken verzenden op dezelfde dag van bestelling.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.
We doen ons best om een goede kwaliteit stofzuigerzakken aan te bieden voor een scherpe prijs. Fijn dat dat gewaardeerd wordt.

Prima levering

Goed product voor prima prijs

Hartelijk dank

Moena de koning

Snelle levering vriendelijke klanten service goede kwaliteit /prijs verhouding ik zou ze aanbevelen .

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw lovende woorden

H.Lemmens

Goede feedback duidelijke informatie op de website

snelle gratis levering

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Jan Heidekamp 9671 LK 27

Goedemorgen,
Ik had stofzuigerzakken voor de Fam swingtop besteld. Echter deze waren niet
de juiste. Stofzakken retour en het geld ontvangen. De retourkosten van 3,95 euro
zijn...
Goedemorgen,
Ik had stofzuigerzakken voor de Fam swingtop besteld. Echter deze waren niet
zijn niet vergoed. Door een foutieve zending gaat het mij nu 3,95 euro kosten.
Dit vind ik niet correct.

Groet,

Jan Heidekamp
Winschoten

zie beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

zie beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Hartelijk dank voor uw reactie.
U heeft het over een foutieve zending en dat is niet juist. We hebben de stofzuigerzakken opgestuurd die u besteld had. Maar u gaf aan niet tevreden te zijn over de zakken. We hebben u uitgelegd dat uw stofzuiger al behoorlijk oud is en dat daar alleen deze zakken nog voor zijn. Toch wilde u ze retour sturen. Ondanks dat de verpakking kapot was hebben het volledige aankoopbedrag aan u terug gestort. Het klopt dat het retourneren van de zakken voor uw rekening kwam omdat wij de door u bestelde zakken hebben opgestuurd. Het zou anders zijn wanneer we verkeerde zakken opsturen. Dan herstellen we onze fout en kost dit natuurlijk niets. Maar dat is in uw geval niet gebeurt.

Grote assortiment van producten

zie boven

nee

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Gerrits0

Snel binnen

Dank u wel

Anoniemplei

Prima service.

Goed verpakt,lage prijs

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling

Bart van Berkel

De bestelling plaatsen en verwerken tot aan de huisdeur ging werkelijk snel en correct. Mijn dank daarvoor!

Zoals ik al zei de snelheid van leveren en het correcte verwerken van de order.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review!