Schepens Johan

Heel tevreden van mijn bestelde artikels. Zeer goede afspraken en vlugge levering.
Service van de firma " Stofzuigerzakkenexpert.nl " is prima!

Vlugge levering en geen problemen.

Geen commentaar

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Wauw, dank u wel voor deze mooie complimenten!

patricia

Dank u wel

Johan Keizer

Snelle levering makkelijk te bestellen

Via zoekopdracht snel op deze site gekomen en direct product gevonden

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie

G. de Graaf

Vlotte levering, prima product.

Dank u wel!

Marta te M

De hele proces ging goed.

grote assortiment

Ik vond het jammer dat ik niet de diameter van de borsteltje kon kiezen/ selecteren - dat was best wel zoeken om het juiste te vinden

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We proberen bij de onderdelen te vermelden voor welk merk ze geschikt zijn omdat niet iedereen weet welke diameter de onderdelen hebben. We hebben wel een overzicht gemaakt met alle 32 en 35 mm onderdelen.

Rob

Ik zocht HEPA filters voor mijn Philips stofzuiger. Ik vond ze bij Stofzuigerzakkenexpert.nl.

Eenvoudig bestelproces. Duidelijke en verzorgde communicatie per email. Snelle levering.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review

Johan Timmermans

Bestelling OK, levering ondermaats

Ik geef bij de bestelling een ander leveringsadres op dan het besteladres en toch wordt hier geen rekening mee gehouden. Zelfs na contactname met de koerier wordt geen rekening gehouden met de... Ik geef bij de bestelling een ander leveringsadres op dan het besteladres en toch wordt hier geen rekening mee gehouden. Zelfs na contactname met de koerier wordt geen rekening gehouden met de leveringstermijn.

Hartelijk dank voor uw reactie.
U geeft aan dat u een ander afleveradres hebt doorgegeven maar dat is onjuist. Kijkt u de bestelbevestiging maar na. Als u deze gecontroleerd had dan had u gezien dat het factuuradres en afleveradres hetzelfde waren.

Lizzy

goed assortiment

nee

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Bestelling filters

Nvt

Dank u wel

Carola

Wel oke, grootste minpunt is dat je gemaakte verzendkosten voor een artikel wat niet past, niet retour krijgt.

retourverzendkosten vergoeden in het vervolg

Beste Carola,
Beste Carola,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas heeft u een verkeerde buis besteld voor uw stofzuiger. Het was misschien handiger geweest om vooraf even contact op te nemen om te overleggen of de buis wel geschikt was voor uw stofzuiger. Zeker omdat uw merk helemaal niet bij de beschrijving stond.