Stiny van Mil

Prachtige jeans stof besteld
Ik ben zeer tevreden

Kwaliteit stoffen

peter druyts

Het was mijn eerste bestelling maar alles is netjes verlopen zoals beloofd

ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden en ze hebben zelf contact opgenomen

Geen bedrijf

Alles goed verlopen

Duidelijke communicatie, vlotte service

swenker

Dat weet ik niet, naar ik heb niets ontvangen behalve een mail van post nl dat het pakket naar een afhaal punt is gegaan maar er wordt niet bij gezegd welk punt.
Kortom tot nu toe ben ik...
Kortom tot nu toe ben ik ontevreden

ik heb nog niets ontvangen

Reactie Stofnodig.nl:

Ik lees net dat u het pakket heeft opgehaald, Fijn. Postnl doet geen kaartjes meer in de bus als de geadreseerde niet thuis is. U ontvangt een mail van postnl nadat wij het pakket bij hun... Ik lees net dat u het pakket heeft opgehaald, Fijn. Postnl doet geen kaartjes meer in de bus als de geadreseerde niet thuis is. U ontvangt een mail van postnl nadat wij het pakket bij hun aanleveren, met de barcode en het te verwachte moment van levering. Via de postnl app kunt u dit tijdstip nog wijzigen en het pakket volgen. Als u ons benaderd had hadden wij het pakket ook nog kunnen traceren voor u. Had een hoop ergernis gescheeld. Gelukkig heeft u de stof inmiddels in huis, succes met verwerken.

Diana de Visser

Mooie stoffen voor niet al te duur. En fijn dat ze elke week op de markt staan zodat je de stoffen ook kunt zien en voelen.

Vriendelijk, veel keuze en niet te duur.

Van Oijen

Snelle service, mooie stof voor redelijke prijs

Zie boven

W. de Vries

Ik heb alleen maar positieve berichten over dit bedrijf. ben erg tevreden.

ik had per ongelijk een verkeerde stof besteld.na telefonisch contact en advies, kreeg ik alsnog de juiste stof en later het reeds betaalde bedrag van de eerste bestelling netjes terug gestort toen... ik had per ongelijk een verkeerde stof besteld.na telefonisch contact en advies, kreeg ik alsnog de juiste stof en later het reeds betaalde bedrag van de eerste bestelling netjes terug gestort toen ik dat retour had gezonden .Dit verdiend echt een compliment!

Henriette

Stof besteld goeie bezorgservice

Mooie prijs voor de stof

Lisan Wösten

Klopt met afbeelding en beschrijving

Sjenet

Snelle bezorging, ze hadden de hoeveelheid niet die ik besteld had.
Ze namen telefonisch contact op. Heel fijn!

Snelle bezorging