Cor van der Mije

Heel prettig, enorm assortiment, besteld via internet en afgehaald op de markt. Goed spul, super

Ik vond afhalen op de markt top. Ik vind zoeken / kopen op internet prettig maar dat pakjes gedoe in de straat en aan de deur vind ik dan weer niks.

Sm

Goed product en snel geleverd

Mooie stof en snel verzonden

M Hogendorp

Slecht! De stof zou er binnen 2 werkdagen zijn, na 5 dagen gebeld, toen was het net verzonden.
Ik heb groen geruit Brabants bonte stof besteld, maar kreeg aqua. Mag het op eigen kosten terug sturen! Belachelijk!
Eigenaar houdt vol dat dit groen is! Beslist geen aanrader deze webshop!

Niet

Maria Daniels

We hebben hele goede ervaringen met Stofnofig.nl en kunnen hen van harte aanbevelen

Behulpzaam, vriendelijk, snelle reacties en levering
Dank jullie wel

Jaco

Zeer goede ervaring! Aan te bevelen

Makkelijk mee te communiceren, doen wat ze beloven. Goed product

Marian Bos

Ik ben heel tevreden over de geleverde stof. Ik had gevraagd of de stof in 7 delen geknipt kom worden en dat hebben ze gedaan. Heel fijn.

Goede kwaliteit, goede verpakking, duidelijke website

Ag Art

Correcte levering

snelle levering

Lievers

Verkeerde kleur/stof ontvangen maar op mail wordt niet gereageerd.

Carina Donkers NVAW

Prachtige stofjes. Helaas .... bestelling niet compleet, hier reeds mail over gestuurd echter nog geen antwoord.

Veel aanbod aan materialen.

Reactie Stofnodig.nl:

Beste Carina, bedankt voor de feedback, het stofje is inmiddels nagestuurd. Door familie omstandigheden zijn we enkele dagen uit de lucht geweest, vandaar de trage opvolging van de mail. Succes met... Beste Carina, bedankt voor de feedback, het stofje is inmiddels nagestuurd. Door familie omstandigheden zijn we enkele dagen uit de lucht geweest, vandaar de trage opvolging van de mail. Succes met de stoffen

Agnes Rosseels

Snelle levering; ; verzorgd verpakt; werkelijk alles naar wens;

gordijnvoering van zeer goede kwaliteit