2072 beoordelingen

Info over uw order

2072 Reviews

C-J

Echt super!

Duidelijk overzicht op de website

Misschien nog leuke aanbieding als je je proefkaartje uiteindelijk omzet naar definitive kaart

Karin

Super bedrijf

Denken mee

Jantine

Heel goede service en veel keus! Ook alle extra mogelijkheden om kaartjes te maken voor het diner, een welkomstbord, aan alles is gedacht en de kaarten zijn snel gedrukt.

Je krijgt snel contact met de eigenaresse die je helpt om alles perfect naar je zin te krijgen

De adressen zouden op de stickers moeten kunnen worden geplaatst, dat is wel zo gemakkelijk.

Manon

Uitstekend! Goede services!

Denken goed mee met bestellingen!

Zo doorgaan! :)

Silvia

Zorgvuldig en netjes

Bij proefdruk worden alle mogelijkheden (papier soort/envelop kleuren) mee verzonden!

Wees selectief in versturen van herhalingsmails of nieuwe info. Te veel dan wordt er automatisch een swipe naar prullenbak gedaan.

Fabian

Ontwerpen van een kaart is super makkelijk en je kan vrijwel gratis een proefdruk bestellen. Mijn bestelling kwam helaas niet helemaal goed aan en binnen een dag kreeg ik een nieuwe set kaarten... Ontwerpen van een kaart is super makkelijk en je kan vrijwel gratis een proefdruk bestellen. Mijn bestelling kwam helaas niet helemaal goed aan en binnen een dag kreeg ik een nieuwe set kaarten zonder problemen. Top opgelost!

Goede klantenservice

Marcel

Zeer goed. Fijn om met een proefdruk te werken en prachtig resultaat met snelle levering.

Mogelijkheid van proefdruk en snelheid van levering

N.v.t.

Melanie

Super snel geleverd en prachtige trouwkaarten ontvangen!

Snelle levertijd

Geen!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor deze positieve review!
Groetjes, Jo-Anne

Lizzy

Perfecte service

zeer vriendelijk en behulpzaam, veel keuze en zeer goede kwaliteit

De site nog gebruiksvriendelijker maken als dat nog kan

Jennifer

Via de editor hebben we makkelijk zelf uitnodigingen voor onze bruiloft kunnen maken. Veel opties, snel geleverd, mooie kwaliteit!

Via de editor kun je goed zien hoe je kaart eruit komt te zien en de hulplijnen helpen met uitlijnen.

Het zou handig zijn als je in de editor de linker- en rechterkant van de binnenzijde ook tegelijk zou kunnen zien, i.v.m. het uitlijnen van beeld en tekst op beide zijdes.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor de 5 sterren en je lieve woorden.
Dankjewel voor je opmerking over de editor, we nemen het mee!
Groetjes, Jo-Anne