Info over uw order

Mirjam

Top kwaliteit en service! Heel fijn geholpen door Jo-Anne met het ontwerpen van de ‘kaarten’.

Berber

Fijne ervaring, goede voorbeeld kaarten die je kunt aanpassen en snelle levering met advies

Jenny

Hele fijne website! Alles is beschikbaar. Toen ik mijn kaart niet kon bestellen online ben ik super geholpen via de klantenservice! Alles was super snel opgelost zodat ik wel de kaarten kon... Hele fijne website! Alles is beschikbaar. Toen ik mijn kaart niet kon bestellen online ben ik super geholpen via de klantenservice! Alles was super snel opgelost zodat ik wel de kaarten kon bestellen! Super blij met de kaarten. Ze zien er geweldig uit!

Willemijn

Ontzettend goede service! Ik had op de difinitieve kaarten de verkeerde trouwdatum laten afdrukken. In eerste instantie zou ik 40% korting krijgen op een nieuwe bestelling, maar toen zag ze dat er 2... Ontzettend goede service! Ik had op de difinitieve kaarten de verkeerde trouwdatum laten afdrukken. In eerste instantie zou ik 40% korting krijgen op een nieuwe bestelling, maar toen zag ze dat er 2 verschillende data op de kaart stond, (voor- en achterkant). En toen zei ze dat ze dat zelf hadden moeten zien dus kreeg ik nieuwe kaarten met de juiste datum helemaal op hun kosten! Geweldig geholpen!