Annie Dosfel

Zeer snelle bezorging

Reactie Stickers.be:

Dank voor de warme feedback :)

Emiel Bergen

De snelheid en de verpakking was meer als ok . Maar met de kleur is iets fout gegaan, ik had navy blauw gevraagd maar heb zwart gekregen , maar ik heb er mijn plan mee getrokken ! is nu zwart... De snelheid en de verpakking was meer als ok . Maar met de kleur is iets fout gegaan, ik had navy blauw gevraagd maar heb zwart gekregen , maar ik heb er mijn plan mee getrokken ! is nu zwart inplaats van blauw ! Ondanks dit blijf ik jullie toch aanbevelen , inverband met de vorige bestelling , grts

Hartelijk dank voor de feedback :)
Ik zou eens een foto willen zien, want donker blauw lijkt op zwart, maar is geen zwart.

Natascha Van de wouw

Wel goed alleen lange wachttijd en geen beschrijving hoe je bepaalde stickers moet plaatsen

Bedankt voor je reactie,
Er zijn plakinstructies op onze site, en deze word ook per mail automatisch gestuurd.

Buiten het feit dat ik geen bevestigingsmail gekregen heb na mijn bestelling op internet (en betaling) ben ik wel tevreden over de levering en verpakking van de stickers.

Hartelijk dank voor de warme feedback :)
Soms beland de bevestiging mail in de spam,

Vlotte levering maar 24u postbezorging is niet gelukt

Hartelijk dank voor de warme feedback :)
De post is inderdaad soms niet op tijd, dat weten we helaas...

Eddy De Graeve

Zeer snel en profesioneel

Johan Smit

Tot op heden nog steeds niets ontvangen!!

Hallo Johan,
Sorry voor de vertraging,
Het is indertussen opgelost.

timothy pollet

Top kwaliteit snelle levering

Stefaan Bollaert

Hallo, ik heb al meerdere malen stickers besteld voor mijn wagens, maar deze keer liep iets fout, de Vlaamse leeuw en de sticker 1891 kleefden niet of raakten niet verlost van het beschermlaagje... Hallo, ik heb al meerdere malen stickers besteld voor mijn wagens, maar deze keer liep iets fout, de Vlaamse leeuw en de sticker 1891 kleefden niet of raakten niet verlost van het beschermlaagje waardoor ik beide stickers helaas in de vuilnismand mocht gooien en dus betaald heb voor ...niks. Dit is een jammerlijk feit en ik mailde jullie al, maar dan kreeg ik deze site.
Wie weet houden jullie voor andere klanten hier rekening mee en zijn er nog in mijn geval.
Groeten,
Stefaan

Beste Stefaan,
Jammer dat deze keer je geen positieve ervaring had,
We houden het onderdaad in het oog voor verdere orders.