Levering duurde ruim een maand (welliswaar met verlof van 2 weken) beetje sneu om dan spoedlevering (bpost24h) te laten betalen. Ook hing er plakband van de bescherming op de sticker. Die kreeg ik... Levering duurde ruim een maand (welliswaar met verlof van 2 weken) beetje sneu om dan spoedlevering (bpost24h) te laten betalen. Ook hing er plakband van de bescherming op de sticker. Die kreeg ik gelukkig met aceton af.

Mooi keuze, maar levertijd is ondermaats

Henri Schmit

Mooie afgewerkte sticker zoals ik hem gevraagd heb

Iris

Heb 2 weken na bericht dat artikel verzonden is, nog steeds niks ontvangen. Reageren niet op mailbericht, en telefonisch ook niet bereikbaar.

Frans de Boer, Nederland

Het product is in orde, maar de verzendkosten deugen niet.GLS als vervoerder wordt genoemd tegen een prijs van bijna € 11,-- en mijn 2 stickers werden in een envelopje per post naar mij gezonden.... Het product is in orde, maar de verzendkosten deugen niet.GLS als vervoerder wordt genoemd tegen een prijs van bijna € 11,-- en mijn 2 stickers werden in een envelopje per post naar mij gezonden. Graag het door mij teveel betaalde retour s.v.p. [Bestelling #93235] (23/07/2023)

Snel, correct en duidelijk

Kim Peeters

Prijs kwaliteit zeer goed

Luc Braeckman

Zeer goed

Dignus Lensen

Binnen een paar dagen waren de bestelde stickers in huis. Prima service 👍🏼