8.2/10
8.2/10

Zijlstra

Slecht !

Geen reactie op mijn vragen, nooit ontvangen.. weg geld

Freek Tolsma

Matig, Trage order-respons

De website ziet er goed en vertrouwd uit, maar na bestellen (en betalen) kan je ff wachten op bestel-reacties etc

Sneller reageren (binnen een dag, als leverancier zijnde)

Benny essers

Snelle en goede levering,slechte kwaliteit van sticker kan ze niet gebruiken op mijn auto jammer.

Vlotte afhandeling

Zeer slechte Kwaliteit van de sticker had er meer van verwacht! Echt jammer.

Koos van Riet

Netjes en goed

goed product

Snelheid van verzending

Rob

Slecht 2 weken geleden een stickertje besteld en nu nog niets ontvangen krijg ook geen reactie op mail terug

Niks

Slecht

skater

Echt nice

echt nice

echt nice

Carolien

Super!

Snelle levering, makkelijk aan te brengen. Ziet er super uit

Jules

Ik koop èèn sticker voor 8 euro 2 weken geleden en gewoon nog steeds niet ontvangen

Slechte verzend service

Reactie StickerMania:

Beste Jules, Dank voor je review. De levertijd is ongeveer 5 werkdagen. Rond de feestdagen is het drukker bij PostNL dan normaal, wat mee speelt aan een langere levertijd. Mocht je de order niet... Beste Jules, Dank voor je review. De levertijd is ongeveer 5 werkdagen. Rond de feestdagen is het drukker bij PostNL dan normaal, wat mee speelt aan een langere levertijd. Mocht je de order niet spoedig ontvangen, neem dan nog even contact met ons op via info@stickermania.nl

Jan Devaere

11 dagen moeten wachten op 1 sticker en tot op vandaag nog niets ontvangen

Veel

Reactie StickerMania:

Beste Jan, Dank voor je review. De levertijd naar Belgie is ongeveer 8 werkdagen. Rond de feestdagen is het drukker bij PostNL dan normaal, wat mee speelt aan een langere levertijd. Mocht je de... Beste Jan, Dank voor je review. De levertijd naar Belgie is ongeveer 8 werkdagen. Rond de feestdagen is het drukker bij PostNL dan normaal, wat mee speelt aan een langere levertijd. Mocht je de order niet spoedig ontvangen, neem dan nog even contact met ons op via info@stickermania.nl

henk van der winden

Plezierig, goede kwaliteit, op tijd geverd

goede feedback via mail

misschien tracktrace vermelden