M.W.Giesselbach-van Zanten

Leerzaam en inzichtelijk

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Vloeibare groenlipmossel gebruikt, niet geholpen!

Leerzaam

Ja zeker

Helder, maar ik blijf mij afvragen of artrose te genezen is, ik heb sterk de neiging te geloven dat dit mogelijk moet zijn.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Groenlipmossel in capsulevorm met kurkuma en boswelia toegevoegd, merk ...itaal . Mijn vraag is direct, is vloeibare vorm beter, sneller ??
Kent u Serrapeptase ? als middel tegen...
Kent u Serrapeptase ? als middel tegen artrose/arthritus; afkomstig van stof die vlinder gebruikt om cocon open te breken.

julie constance huizenga

Het boekje op zich is goed leesbaar en hoopgevend ... de werkelijkheid is dat lezen niet helpt tegen de pijn en het ongemak. Ik neem Curcuma capsules en gebruik het ingrediënt in gerechten maar heb... Het boekje op zich is goed leesbaar en hoopgevend ... de werkelijkheid is dat lezen niet helpt tegen de pijn en het ongemak. Ik neem Curcuma capsules en gebruik het ingrediënt in gerechten maar heb toch niet veel vertrouwen in middeltjes en meestal zijn ze duur en ik heb het gevoel dat het de verkopers meer voordeel oplevert dan de gebruiker.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik denk het niet om dezelfde reden; dat het duur is en niet afdoende helpt.

Hans Freiboh

Veel goede informatie.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ga daar zeer zeker mee beginnen. Heb ook bezoeken gedaan bij de pijnpoli.

Interessant en leerzaam, geeft veel erkenning.

Greg

IK ben bewust van geworden wat ik moet eten en wat voor natuurlijke medicijnen ik kan gebruiken,en dat hept zeker.

Heb ze al ge probeert,en het helpt.

Ik ben er mee begonnen het leest goedbedankt

is wel de bedoeling

Marjo Somers

Erg interessant om te lezen. Een aantal feiten waren wel bekend, andere niet.
Erg interessant om te lezen. Een aantal feiten waren wel bekend, andere niet.
Zelf heb ik jaren terug heel lang glucosamine geslikt, helaas zonder resultaat. Momenteel slik ik dagelijks een Omega visoliecapsule.
Gelukkig kan ik nog vrij goed bewegen, en doe dit ook zeer regelmatig; rust roest!
Vooral met koud weer wel veel pijn aan mijn gewrichten. Sinds oktober 2018 heb ik een nieuwe linkerknie i.v.m. algehele slijtage van een gedeelte van het kraakbeen.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ga met verder oriënteren op vloeibare groenlipmossel en curcumine en deze eventueel proberen!

diny van laarhoven

Leerzaam en goede tips die ik nog niet wist.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

dat ga ik zeker proberen