Anda

Goed om te lezen. Meeste wist ik al maar goed om van alles nogmaals helder bij elkaar te lezen

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Groenlipmossel had ik nooit van gehoord en ga dit zeker proberen

Rosalie Fluitsma

Heel duidelijke uitleg en ik kwam ook heel veel bekende problemen en oplossingen tegen waar ik de afgelopen jaren zelf al mee bezig ben geweest.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Paracetamol neem ik al geregeld en de meeste andere medicatie heb ik ook al geslikt.

Annet

Herkenbaar en duidelijk omschreven.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Sinds vorige week gestart met het innemen van vloeibare groenlipmossel.

w.ansems

Ik vind in het algemeen dat we als adviseurs meer in de modus van preventie zouden moeten handelen .
Als een mens beter in balans is op hormoon ,mineralen & vitamine niveau zal de mens in het algemeen nauwelijks slijtage problemen ondervinden .
dat is dus meer preventie in het algemeen .
en niet voor en door allerlei verschillende stichtingen ,
Ieder mens is anders dus er zal meer gemeten moeten worden op,
hormoon ,mineralen & vitamine niveau .
ik begrijp dat dit een ander verdien model is ,
dat zou de overheid los van de verzekeraars ! moeten regelen .
het is nu zo dat ongeveer 80 % van de samenleving al ziek is maar dat weten ze nog niet De balans bij al die mensen is niet meer aanwezig daar door denkt de mens in het algemeen dat ze pech hebben als ze b,v, kanker krijgen of een versleten gewricht ,
dit is vaak een langdurig te kort hormoon ,mineralen & vitamine ,
zo doende gaat het lichaam ongemakken & slijtage vertonen.
onze leefstijl word verkloot door het foute aanbod van voeding in de supermarkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gr Walter Ansems.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Nee Ik gebruik al 19 jaar een voedingssupplement.
van planten extracten die niet meer in ons heden daags voedsel zit ,als aanvulling.
doe vetzuur onderzoeken conditie meting van de bloed...
Nee Ik gebruik al 19 jaar een voedingssupplement.
doe vetzuur onderzoeken conditie meting van de bloed vaten enz,.....
dit is alle maal niet perse wetenschappelijk maar met boeren verstand en het werkt .
het is opsporen van tekorten door die aan te vullen is ons lichaam
in staat om alles in orden te houden ZO WERKT DE NATUUR NU EEN MAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique

Internet

Sommige dingen wel.

Van de ginste

Heb het niet ontvangen

Neen

Reactie Stichting Bewegen Zonder Pijn:

Kunt u uw adresgegevens mailen naar info@bewegenzonderpijn.com? Dan gaan we het nakijken en uiteraard in orde maken.

Gerda

Ik had geen wetenschappelijk uitleg verwacht, maar tips of adviezen wat ik eraan kan gaan doe, zonder commerciële boodschap

Nee

Reactie Stichting Bewegen Zonder Pijn:

Het boekje bevat absolutt geen commerciële boodschap. Er wordt verwezen naar het effect van natuurlijke ontstekingsremmersop artrose in het algemeen. Heel veel informatie, tips en oefeningen kunt u... Het boekje bevat absolutt geen commerciële boodschap. Er wordt verwezen naar het effect van natuurlijke ontstekingsremmersop artrose in het algemeen. Heel veel informatie, tips en oefeningen kunt u vinden op onze website.

Ost Chris

Goed, ik heb heel wat bijgeleerd.

Misschien

Ellie van Wijnen

Wetenschappelijke inhoud, dwz zonder zekerheden van effecten van middelen, met name bij de verdeling in groepen waarvan 1 een placebo kreeg.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik zolang het middel er is Glucosamine icm Chondroitine en MSM en koudgeperste lijnzaadolie. Zou niet weten hoeveel meer pijn ik zou zijn krijgen zonder die middelen,
heb...
heb grienlipmossel nog niet ingenomen.

Hans van Grafhorst

Interessant, had er nog nooit van gehoord

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Weet het nog niet omdat ik gelezen heb dat het nogal voor bijwerkingen kan zorgen