Ik moet toegeven dat ik het boekje maar vlugtig heb doorgenomen. Ik gebruik het als na-slagwerk. Reden is dat Ik ernstige artrose heb t.p.v. de onderste 5 wervels van de wervelkolom. Dit... Ik moet toegeven dat ik het boekje maar vlugtig heb doorgenomen. Ik gebruik het als na-slagwerk. Reden is dat Ik ernstige artrose heb t.p.v. de onderste 5 wervels van de wervelkolom. Dit veroorzaakt ernstige zenuwpijn met als resultaat dat staan en lopen moeilijk is en soms ondragelijk. Liggen in bed is overwegend te dragen. Ik had zeer veel moeite om uit bed te komen wegens vermoeidheid. Van af 14 januari j.l. ben ik op advies van mijn neuroloog in het bezit van een z.g. i-Pulz zenuwstimulator. Dit is voor mij tot op heden een enorme verlichting. Ik heb minder tot geen last meer van zenuwpijn en kan daardoor beter lopen. Ik heb wel een rollatorvoor buiten maar binnenshuis gebruik ik deze als ik b.v. ontbijt of thee / koffie e.d. ga halen. Hierdoor kan ik m.b.v. mijn kinderen nog zelfstandig wonen wat voor mij een groot goed is. Indien u meer informatie zou willen onvangen ben ik bereid u daarvan op de hoogte te stellen

P.S ik ben 89 jaar oud en woon in Zoetermeer.

C.G. Boeije

Aardig maar niet toepasbaar voor mij.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Reeds gedaan. Geen resultaat.

Thea de lange

Wij hebben nog geen boekje ontvangen.

Wel aangevraagd, maar nooit gekregen.

Geen idee van

Prima informatief

nee

A.H.Visser Peeters

Aardig,maar alles over de medicijnen weet ik wel. Gebruik ze al jaren, dus dat was geen nieuws.
Verder heb ik Ciap(Lyme). Dat is geen arthrose e.a.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Gebruik. Ik Dus wie zou ik het aanbevelen?

Aardig, maar niet wereldschokkend

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Tot nader order kan ik ( voorlopig ?) zonder genoemde zaken volstaan
Wel draag ik bij sport 2 artrose gelei-kniebanden, die ik in de apotheek v/h ziekenhuis heb gehaald

Marga van den Berg

Prima van opzet, duidelijk en vol waardevolle informatie.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik n.a.v. jullie aanbevelingen een product met groenlipmossel, curcuma en zwarte bes.
Ik heb baat bij dit product.

Fransine De Ridder

Prima!

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ben al begonnen met een kuur groenlipmossel (tweede week). Heb al wat resultaat en leef op hoop. Had ondertussen ook een serie kiné gestart en die doe ik natuurlijk ook verder. Zal terug moeten... Ben al begonnen met een kuur groenlipmossel (tweede week). Heb al wat resultaat en leef op hoop. Had ondertussen ook een serie kiné gestart en die doe ik natuurlijk ook verder. Zal terug moeten leren om "normaal" te bewegen bvb terug rechtkomen van een stoel, kousen aantrekken enz.

Duidelijke info

Misschien