Faber, Gert Jan

Moet helaas bekennen dat betreffend boekje niet is ontvangen

Miep

Duidelijk

Boekje niet gehad

Boekje niet gehad

Flora Rietdijk

Ik vind het boekje Bewegen zonder pijn een goede toelichting omdat ik Artritis en Artrose heb. Ik blijf het lezen omdat ik benieuwd ben naar verdere ontwikkelingen op verbetering

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik al 2 jaar Synofit en bij mij werkt het echt. Mijn handen en voeten zijn minder stijf en de pijn is stukken minder

Patricia Fredriksz

Ik vond het een verhelderend boekje! De info en doe-het-zelf info spreken me enorm aan.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik ben 6 dagen geleden aan de groenlipmossel (van synofit) begonnen, mede nav jullie webinar

Het lijkt een reclame boekje voor onderstaande producten.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Goede uitleg over verschillende vormen,jammer de nadrukkelijke reclame van groenlipmossel enz

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

De titel komt niet overeen met de inhoud.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik moet toegeven dat ik het boekje maar vlugtig heb doorgenomen. Ik gebruik het als na-slagwerk. Reden is dat Ik ernstige artrose heb t.p.v. de onderste 5 wervels van de wervelkolom. Dit... Ik moet toegeven dat ik het boekje maar vlugtig heb doorgenomen. Ik gebruik het als na-slagwerk. Reden is dat Ik ernstige artrose heb t.p.v. de onderste 5 wervels van de wervelkolom. Dit veroorzaakt ernstige zenuwpijn met als resultaat dat staan en lopen moeilijk is en soms ondragelijk. Liggen in bed is overwegend te dragen. Ik had zeer veel moeite om uit bed te komen wegens vermoeidheid. Van af 14 januari j.l. ben ik op advies van mijn neuroloog in het bezit van een z.g. i-Pulz zenuwstimulator. Dit is voor mij tot op heden een enorme verlichting. Ik heb minder tot geen last meer van zenuwpijn en kan daardoor beter lopen. Ik heb wel een rollatorvoor buiten maar binnenshuis gebruik ik deze als ik b.v. ontbijt of thee / koffie e.d. ga halen. Hierdoor kan ik m.b.v. mijn kinderen nog zelfstandig wonen wat voor mij een groot goed is. Indien u meer informatie zou willen onvangen ben ik bereid u daarvan op de hoogte te stellen

P.S ik ben 89 jaar oud en woon in Zoetermeer.

C.G. Boeije