Naar eer en geweten moet ik u meedelen het boekje nooit ontvangen te hebben en kan ik me dus geen mening vormen over de inhoud ervan. Als rolstoeler is bewegen erg beperkt. Alleen de armen waarmee... Naar eer en geweten moet ik u meedelen het boekje nooit ontvangen te hebben en kan ik me dus geen mening vormen over de inhoud ervan. Als rolstoeler is bewegen erg beperkt. Alleen de armen waarmee ik mijn rolstoel beweeg zijn de enige beweging. Gebruikmaken van bepaalde middelen tegen pijn zijn minimaal, persoonlijk blijf ik voor wat betreft beteugelen van pijn, nagenoeg immer bezig met besturing van mijn hersenen. Het resultaat is verbluffend goed. Een mens kan nagenoeg alles besturen vanuit de hersenen.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik maak zelden begruik van middelen

Faber, Gert Jan

Moet helaas bekennen dat betreffend boekje niet is ontvangen

Miep

Duidelijk

Boekje niet gehad

Boekje niet gehad

Flora Rietdijk

Ik vind het boekje Bewegen zonder pijn een goede toelichting omdat ik Artritis en Artrose heb. Ik blijf het lezen omdat ik benieuwd ben naar verdere ontwikkelingen op verbetering

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik al 2 jaar Synofit en bij mij werkt het echt. Mijn handen en voeten zijn minder stijf en de pijn is stukken minder

Patricia Fredriksz

Ik vond het een verhelderend boekje! De info en doe-het-zelf info spreken me enorm aan.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik ben 6 dagen geleden aan de groenlipmossel (van synofit) begonnen, mede nav jullie webinar

Het lijkt een reclame boekje voor onderstaande producten.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Goede uitleg over verschillende vormen,jammer de nadrukkelijke reclame van groenlipmossel enz

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

De titel komt niet overeen met de inhoud.