nelly

Ga liever aan de slag met gewoon eten

nee

Ik ben de downloadvan het boekje kwijt.
Ik kreeg het toch toegestuurd via mijn emailadres.?
Helaas kan ik geen mening geven.
Met vriendelijke. groet.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik maak een drankje metkurkuma,peper,olijfolie en vruchtensap

Nogal zweverig en alternatief. Niet heel wetenschappelijk of professioneel. Niet echt geloofwaardig of betrouwbaar.

P.H.M.Jongen

Vond het persoonlijk een beetje tegen vallen. Omdat ik dit in een ander gezondheidsblaadje ook al eens ergens gelezen had. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gegrepen.

Sorry, maar ik weet niks over een boekje.☹️☹️

Misschien.

Volgens mij heb ik dat boekje helemaal niet gekregen.ik waardeer het als slecht, ik moet iets invullen maar dat weet ik dus niet.

Een positief verhaal. Echter de kritische lezer zie diverse onmogelijkheden. Bijv. de eiwitten in Groenlipmossel zijn slechts "in vitro" getest. Wanneer eiwitten oraal worden ingenomen zullen deze... Een positief verhaal. Echter de kritische lezer zie diverse onmogelijkheden. Bijv. de eiwitten in Groenlipmossel zijn slechts "in vitro" getest. Wanneer eiwitten oraal worden ingenomen zullen deze nooit in z'n geheel worden opgenomen omdat ze vrijwel volledig door maag en darm worden gehydrolyseerd (ontbonden in aminozuren). De vraag is ook in hoeverre arachidonzuur wordt omgezet in prostaglandinen (PG) en welke van de PG's nu echt ontstekingsreacties stimuleren en welke producten van arachidonzuur de ontstekingen remmen.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik neem bij wijze van proef nu reeds ca. 3 maanden groenlipmossen (vloeibaar en in capsules met curcumine en Boswellia extract zonder enig effect opmijn klachten t.g.v. arthrose in voet en rug... Ik neem bij wijze van proef nu reeds ca. 3 maanden groenlipmossen (vloeibaar en in capsules met curcumine en Boswellia extract zonder enig effect opmijn klachten t.g.v. arthrose in voet en rug (met chronische lage rugpijn)

Niet veel nieuws t.a.v. andere informatie die ik heb gevonden op internet over artrose en uit gesprekken met een arts. Prima naslagwerk als je nog niet veel kennis hebt over het onderwerp.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ja, ga ik wel proberen maar ben ik nog niet aan toegekomen.

Sorry geen boekje ontvangen

Naar eer en geweten moet ik u meedelen het boekje nooit ontvangen te hebben en kan ik me dus geen mening vormen over de inhoud ervan. Als rolstoeler is bewegen erg beperkt. Alleen de armen waarmee... Naar eer en geweten moet ik u meedelen het boekje nooit ontvangen te hebben en kan ik me dus geen mening vormen over de inhoud ervan. Als rolstoeler is bewegen erg beperkt. Alleen de armen waarmee ik mijn rolstoel beweeg zijn de enige beweging. Gebruikmaken van bepaalde middelen tegen pijn zijn minimaal, persoonlijk blijf ik voor wat betreft beteugelen van pijn, nagenoeg immer bezig met besturing van mijn hersenen. Het resultaat is verbluffend goed. Een mens kan nagenoeg alles besturen vanuit de hersenen.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik maak zelden begruik van middelen