Goed om te lezen

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ja,b.v. Rood fruit, Zwarte besblad weinig vlees, enz.

Beste, dit boekje is heel interessant. Ik volg bewegen zonder pijn al een hele tijd. Ben het meest geïnteresseerd in de alternatieve behandelingen.
Bedankt voor het doorsturen van deze...
Bedankt voor het doorsturen van deze belangrijke informatie.
Met vriendelijke groeten,
Christianne

Ja, de groenlipmossel

Goed uitgelegd. Heel veel informatie over artrose. Jammer dat er geen duidelijk plaatje van artrose bij zat. Bij mij heeft glucosamine chondroitine helaas niet geholpen.

Vloeibaar groenlipmossel met curcumine

Erna Schep

Vlot te lezen. goede en eerlijke uitleg!

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Het is een duur prudukt ( €30.-) per flesje. Ik ga nu wat meer en vaker kurkuma gebruiken. Ik heb nu 2 maanden vloeibare groenlipmossel geslikt. Ik kan niet zeggen dat het verbeterd is.
Ik heb , volgens mij, slijtage aan mijn beide duimen.

Els Van den bergh

Ik vond het een heel interessant en informatief boekje.
Alles wordt hier heel duidelijk beschreven. En geeft u een duidelijker beeld van wat de aandoening.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Jazeker, ik was en ben al een hele tijd aan het experimenteren met een aangepaste voeding, merendeels voor mijn darmen, maar zal zeker nu ook de voorgestelde ingrediënten gaan gebruiken in mijn... Jazeker, ik was en ben al een hele tijd aan het experimenteren met een aangepaste voeding, merendeels voor mijn darmen, maar zal zeker nu ook de voorgestelde ingrediënten gaan gebruiken in mijn voeding

Jos Ubaghs

Leerzaam. Soms wellicht iets te wetenschappelijk.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik momenteel duivelsklauwgel en duivelsklauwcapsules.

Informatief

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

zeker curcumine slik ik al , groenlipmossel ga ik zeker proberen

De moeite waard !Zitten wel intersessante onderwerpen bij waar ik mezelf kan in vinden ,maar veel hebben de producten niet geholpen.Sommige oefeningen wel.

Veel nuttige informatie, mis informatie over collageen

Kristine

Heel interessant en leerrijk!

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Jazeker, één gebruikte ik al sinds meer dan een jaar.