StemPunt

Maddy Bakker

Veel enquetes, snel punten verdienen!

Hi Maddy,
Dankjewel voor je leuke en positieve beoordeling! Dat wordt enorm gewaardeerd.

Marian van Hooft

Goede ervaring en leuke onderwerpen

Hi Marian,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je mening enorm.

D.L. van 't Leven

Bij elk onderzoek moet je eerst door een 'oneindig' aantal gegevens heen voor je weet of je mee kan doen. Ik heb al zo vaak mijn gegevens doorgegeven.

Hi,
Hi,
Dankjewel voor je eerlijke review, dat waarderen we enorm! Om ervoor te zorgen dat de juiste doelgroep meedoet aan het onderzoek hebben wij elk onderzoek een aantal controlevragen om na te gaan of je binnen de selectie past. Mocht je niet binnen de selectie passen maar heb je wel de vragen ingevuld? Dan geven we altijd 15 punten ter compensatie.

Loos

Prettig positief

Hi Loos,
Dankjewel voor je positieve beoordeling, dat wordt zeer gewaardeerd.

Evers

Ik vindt het leuk om enquête in te vullen

Hi Rob,
Wat leuk om dat te horen! We hopen dat je snel wat moois uit kan zoeken in onze cadeaushop van je gespaarde punten.

Marcel

Je krijgt waar voor jouw punten. Het enige nadeel is dat de vragenlijsten soms wat vreemd vormgegeven zijn.

Hi Marcel,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke beoordeling. Ik zal de feedback doorgeven aan mijn collega's en soms kan het helpen om de enquête op een ander apparaat in te vullen....
Hi Marcel,

Thei

Enquêtes met afwisselende onderwerpen. Leuk om over na te denken en nuttig om te doen!

Hi Thei,
Dankjewel voor je leuke en positieve beoordeling. We zijn erg blij dat je deelneemt aan StemPunt en waarderen dit enorm :)

Tejo

Eenvoudig en snel te maken enquêtes met leuke beloningen

Hi Theo,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je deelname aan StemPunt enorm.

van der veer

Prima ,geregeld

Hi Erik,
Dankjewel voor je positieve review. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Francijna

Prettig panal met goede vragenlijsten en leuke beloningen.

Hi Francijna,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling. We hopen dat je iets leuks kunt kopen van je gespaarde punten en waarderen je mening enorm.
Anne - het...
Hi Francijna,