James

Betrouwbaar, snel, al de derde stellingkast besteld, zeer tevreden.

Duidelijke productbeschrijving, handige functionaliteit in website om kast samen te stellen, snelle levering.

Marcel Rovers

Positief en klantvriendelijk; goed product

Gemakkelijk persoonlijk contact te hebben, snelle en adequate reacties. Website is toegankelijk en duidelijk, je weet de kosten gedetailleerd vooraf. Levering en montageuitleg prima

Verboom

Mooi product geleverd

Kwaliteit

vbbs

Super materiaal

kwaliteit, stabiliteit, montage

Cormac Industrial BV

Ik had op korte termijn een stellingkast nodig. Deze hebben ze na een telefoontje snel voor mij klaar gezet zodat ik hem dezelfde middag nog kon afhalen. Allervriendelijkst ontvangen en snel geholpen.

Flexibel, snel en betrouwbaar

Judith Janssen Onderwijs Advies

Snelle en perfecte levering! goed verpakt! Het enige dat ik jammer vond was dat ik bij de online bestellingspagina niet zelf kon aangeven op welke dag ik het graag geleverd zou willen hebben. De... Snelle en perfecte levering! goed verpakt! Het enige dat ik jammer vond was dat ik bij de online bestellingspagina niet zelf kon aangeven op welke dag ik het graag geleverd zou willen hebben. De webpagina liet zien dat ik 9 mei kon aanklikken, maar het aanklikken lukte helemaal niet .... dat schoot de pagina dicht. Dus daar zit nog een foutje in de website, denk ik... Ik bestelde dus, zonder dat ik wist wanneer geleverd zou worden. En het was een grote verrassing dat dat al de volgende dag was .....

goed product! goede planningstool op website! goede prijs en snelle levering

Smits

Positief! Goed contact, heldere manier van bestellen, goede aflevering, op tijd

Goed contact

Privé

Prima ervaring en wordt zeker aanbevolen.

Uitmuntend advies en prima meedenken.

Hindriks

Goed advies. Goed geleverd.

Eenvoudige montage

Kaliber Betonrenovatie

Even sterk als vanouds!

Goed degelijk spul en dezelfde kwaliteit als een aantal jaar geleden.