Korfbalvereniging Exakwa

Top bedrijf

Snelle reactie en snelle levering

Stellingkast.nl

Het samenstellen van de kast ging erg gemakkelijk. Ideaal voor mij zou zijn als er net iets meer tussenmaten waren en dat er ook meteen een prijs inclusief BTW wordt getoond, ik kwam er nu bij het... Het samenstellen van de kast ging erg gemakkelijk. Ideaal voor mij zou zijn als er net iets meer tussenmaten waren en dat er ook meteen een prijs inclusief BTW wordt getoond, ik kwam er nu bij het afrekenen achter. Alle communicatie en service vind ik heel erg netjes en aandachtig.
Verbeterpuntje voor het bedrijf: sommige uitgestanste delen waren niet helemaal goed gegaan waardoor ze nog voor een gedeelte vast zaten en/of scherpe randjes hadden. Hierdoor moest ik goed opletten of de delen wel in elkaar grepen of ze konden verbuigen. Als je het trucje doorhad was de kast goed in elkaar te zetten, maar het vergt extra aandacht en wat meer tijd. Voor mij in ieder geval geen reden om in de toekomst niet nog een keer naar stellingkast.nl te kijken

Goede en nette communicatie met de klant en geïnteresseerd in de klanttevredenheid en mening van de klant en mooi eindproduct

Joos Luteijn

De configurator op de site is perfect om de juiste onderdelen te bestellen. Levering netjes en op tijd. Aanrader dit bedrijf.

Snelle levering en goede kwaliteit

Maal

Bestelling netjes op tijd geleverdl

Heel netjes dat de gaten voor de kleding al waren voorgeboord

Rene Uffelie

In één woord: top

Eigenlijk alles, van begin tot aan de levering

Particulier

Goede service

Zeer goede ervaring

service

IKC Het talent

Goede kwaliteit stellingen, prettig contact met de medewerkers, klant vriendelijk.

Goede service en levering op de gewenste dag

Sjoerd

Snelle levering.