J.Roovers

Zeer vriendelijke en kundige man die De Tijd neemt om het probleem zo goed mogelijk te verhelpen en de klant ook te informeren om het probleem in de toekomst te voorkomen.
Ook zijn de kosten...
Ook zijn de kosten reëel en krijg je niet het vel over je oren getrokken.

In een woord "Top"!

Peter Leijtens

Snel en goed geholpen.

Kaatsheuvel

particulier

Meteen een duidelijke afspraak gemaakt. Verstopping is prima opgespoord en verholpen.

Dongen

Heeren

Wij hadden een vervelende verstopping in de put in de achtertuin, Stefan heeft het binnen 10 minuten opgelost.
Wij zijn heel tevreden.

Oosterhout

Jacques ven der Sommen

Snel en goed geholpen

Reinier

Betrouwbaar en vakkundig.
Betrouwbaar en vakkundig.
Na plaatsing van een nieuwe wasmachine kregen we een overlopende afvoer. Door verstopping kon de afvoer het water van de nieuwe machine niet helemaal aan en er liep dus nogal wat over. Is vlot opgelost door Stefan. Die ons ook nuttige adviezen gaf over aanpassing van de afvoer, waarvoor we een afspraak met hem hebben gemaakt. Toen een week later de vaatwasser ook een beetje overliep kwam hij dit ook snel oplossen. Omdat dit samenhing met de eerste verstopping viel deze tweede ingreep onder de garantie en werd dus gratis uitgevoerd. Prima service, hij is betrouwbaar, komt zijn afspraken na, werkt zorgvuldig, en de tarieven zijn redelijk.

Carolien

Stefan was netjes en duidelijk aan de telefoon en goed bereikbaar, hij was op tijd op de afspraak en heeft ons snel en goed geholpen.

Eindhoven

Lida Goosen

Heel snel na onze melding ter plaatse
goed en snel opgelost

Breda